Miután hosszasan elgondolkodtam és belenyugodtam abba,hogy ma költözünk addigra már el is készültem és lementem anyához segíteni neki..Mire bepakoltul a kocsit már 10:20 volt.A házat eladtuk és holnap után már jönnek is beköltözni.. A pénzből és a megtakarításunkból tudtunk venni egy kisebb házat,amiben kényelmesen elférünk.
Az út nagy részén mindketten csendben voltunk.Megálltunk a mekinél,vettünk kaját és siettünk,hogy le ne késsük a gépünket ami fél óra múlva indult.
☀ 3 óra elteltéivel☀
Még mindig a repülőn vagyunk..anya mellettem ül és alszik míg én zenét hallgatok és azon gondolkodom,hogy vajon milyen lesz az új suli és az osztálytársak.Vajon könnyen beilleszkedem majd?
Aztán egyszer csak elnyomott az álom..Órák elteltével mikor már vagy 100x végighallgattam a telefonomon a zenéket és már teljesen kialudtam magam szóltak,hogy nemsokára leszállás ezért csatoljuk be az öveket..VÉGRE!
Mivel még nem volt saját kocsink taxival mentünk el az új házunkhoz.
Egy nagy utcába volt,egy átlagos hófehér ház,hófehér kerítéssel.Átlagos volt,de mégis tetszett.Az udvaron voltak fák és a ház mögött volt egy nagy udvar,ahol beépített medence volt és ekkor fogott el először az az érzés,hogy megérte elköltözni Kanadából,de ezt gyorsan ki is vertem a fejemből.Bent a lakás szép volt,a szobám bordó színű,a kedvenc színem..
Mire kipakoltam besötétedett,gyorsan felkaptam a szemetet és kivittem a házunk előtti kukába.Mikor már indultam volna befele egy hangra lettem figyelmes olyan volt,mintha valaki hányna.A szomszéd háztól jött a hang és mivel sötét volt nem láttam,hogy ki az csak egy árnyékot a lépcsőn ülve. Öszeszedtem a bátorságom és odaszóltam:
-Hé! Jól vagy?
Erre felegyenesedett és szinte úgy esett oda a házakat elválasztó kerítéshez.
Magasabb volt mint én legalább egy fejjel,arcát nem láttam mivel kapucni volt rajta.Viszont amit egyből észrevettem az az,hogy részeg.
Tömény alkohol szaga volt.
Közelebb hajolt,de én nem mozdultam.
ESTÁS LEYENDO
Megváltoztattál/BEFEJEZETT/
RomanceEgy lány,aki most költözik Angliába és egy fiú,aki elvesztette önmagát.Van valami furcsa vonzódás köztük.Vajon kitartanak az érzéseik egymás iránt még akkor is,ha szét akarják őket választani? Részlet: -Kérlek akkor is szeress,ha nehézzé válik-mondt...