14

1.4K 171 35
                                    

Джехьон стоеше във всекидневната докато чакаше Дойонг да се приготви. Все още не можеше да повярва, че Дойонг се бе съгласил толкова лесно, сега само трябваше да не подхожда прибързано и да внимава да не прецака отново нещо.

- Джехьон, пак ли ще тормозиш Дойонг? - Джони влезе в стаята и застана пред него. - Остави го по дяволите.

- По спокойно досаднико! - Джехьон каза с досада. - Той се съгласи да излезем. Чакам го да се приготви.

- Дойонг не заслужава това.

- Хайде пак се почва с четенето на лекции. - Джехьон го потупа по рамото. - Не правя нищо лошо, а и той се съгласи, така че...

- Защото не знае какво си намислил. - прекъсна го Джони.

- Не ми стигат проблемите с Тейонг, а и трябва ти да ми опяваш на главата.

- Какви проблеми с Тейонг?

- Влюбен е в Юта и ми разваля плановете. Но се погрижих за това.

- Как?

- Сиченг. Той ще го държи на страна. - Джехьон се усмихна самодоволно. - Гениален съм, нали.

- Не, ти си безчувствен задник.

Джехьон се намръщи.

- Джони изчезни ми от погледа. Не искам да ми разваляш настроението. Планирал съм прекрасна вечер, която ще прекарам с още по-прекрасния Дойонг.

Джони поклати глава, но не каза нищо повече и излезе от стаята.

- Готов съм, ще тръгваме ли? - Дойонг застана на прага на вратата.

Джехьон се усмихна и се насочи към него.

- Да, хайде.

- Къде отиваме? - полюбопитства Дойонг.

- Ще видиш.

***

- Кино. - Дойонг се засмя щом застанаха пред касата за билети.

- Защо, нещо друго ли искаш? - Джехьон погледна към него.

- Не, идеално е. - Дойонг се усмихна - Притесних се, че ще ме заведеш в някой бар или нещо такова.

- Аз не обичам да ходя на такива места. - излъга Джехьон.

- Сигурен ли си? - Дойонг попита скептично.

- Е, не е като да не съм ходил, но предпочитам други места, като киното или новия италианския ресторант.

Cruel Love | BoyxboyWhere stories live. Discover now