Юта излезе от банята и се насочи към спалнята си. Очакваше, че Тейонг вече ще се е облякъл и ще е готов да се прибира. Наближаваше седем и майка му трябваше да пристигне скоро.
Когато влезе в стаята си, Юта видя, че Тейонг лежеше на леглото все още облечен с халат.
- Защо не си готов? - попита японеца леко раздразнено.
Нямаше желание да рискува и майка му да ги хване.
Тейонг погледна към него, игнорира въпроса му и само се усмихна широко.
- Тейонг, попитах те нещо? - Юта го изгледа строго. - Защо не си готов? Майка ти може да дойде всеки момент.
- Хьонг. - изхленчи продължително Тейонг и се нацупи. - Искам да остана с теб.
- Можеш да останеш, но това не променя факта, че майка ти ще дойде. - Юта се приближи към него и застана от едната страна на леглото.
Тейонг пропълзя срещу него и се изправи на колене. Обви ръце около голите му и леко влажни рамене, започна да поставя мокри целувки по челюстта му, плъзгайки бавно меките си устни по кожата му.
Юта прехапа устна и затвори очи. Знаеше, че бе опасно, майката на по-малкия имаше ключ и можеше да влезе по всяко време и да ги види, но същевременно не намираше сили да се отдели от него.
Тейонг рядко поемаше някаква инициатива и Юта не искаше да пропусне момента, когато по-малкия толкова уверено го целуваше и докосваше.
Тейонг прокара ръце надолу по тялото му, спря щом стигна до кръста му и усети края на хавлията, която бе обвита около него. Тейонг бързо я махна, оставяйки плата да се свлече на пода. Обви пръсти около члена му, карайки юта да изстене при контакта, и започна да движи ръката си бавно по дължината си.
Юта хвана кръста му здраво и в следващия момент го тръшна грубо назад, върху леглото. Тейонг изпъшка, не очаквайки това. Японеца хвана ръцете му и ги сложи до главата му, след това се надвеси на него, лицата им на сантиметри разстояние.
- Ще ме подлудиш. - изръмжа той срещу устните му, после прокара езика си по долната му устна, захапвайки след това.
Тейонг изстена силно гърба му се изви леко в опита да получи някакъв контакт с тялото на другия.
- Хьонг, моля те...
- Какво? Не разбирам какво искаш? - подразни го Юта.
YOU ARE READING
Cruel Love | Boyxboy
FanfictionРазглезени богаташчета, подли доведени братя, облози...