Тен разказа на Хендери всичко.
За облога между Джехьон и Юта, за това, че Джехьон в последствие се бе влюбил в Дойонг и за начина, по който Юта се опита да ги раздели. След това му споледи за плана си, с който щеше да принуди Юта да остави Дойонг и Джехьон.
Хендери го изслуша, без да го прекъсва, без да споделя мнение, нито да му казва, че е прав или, че това е безсмислено. Всичко, което Джони трябваше, но не направи.
- Тен, това което искаш да направиш за Дойонг и Джехьон е много мило, но говорим за Юта. - Хендери най-накрая проговори. - Дали е изобщо възможно някой да го притисне и да го остави без друг избор освен да се съгласи.
- Той държи много на Тейонг.
- Ами ако го излъже предварително и Тейонг не ти повярва, щом му разкажеш истината?
- Не помислих за това. - Тен се намръщи и Хендери побърза да го успокои.
- Хей, плана ти е добър, просто трябва да се обмисли по какъв начин да заплашиш Юта.
- Добре, приемам съвети.
Хендери се замисли.
- Трябват ти доказателства, нещо с което можеш да го докажеш. Нека оставим настрана глупавият план за отмъщение на Юта. - Хендери извъртя очи при мисълта за това. - Тейонг няма как да отрече нещо,ако го види с очите си. Следователно трябва да хване Юта в крачка.
- Юта не би се издал пред него.
- Да, но ако ние го хванем и го снимаме, това е достатъчно доказателство.
- Няма в какво да го хванем. Откакто е с Тейонг не се вижда с никой друг.
- Тогава ще накараме някой да му се натиска, съмнявам се, че Юта ще откаже. - Хендери се усмихна. - Дори се сещам кой можем да помолим.
- Кой?
- ЯнгЯнг.
Тен се засмя.
- Няма да се съгласи. Той ме мразеше преди, а сега сигурно ме мрази още повече.
- Добре де, но все ще измислим нещо.
- Чакай, май се сетих за някой. Бившето гадже на Юта, Сиченг иска да е с Тейонг. Ако му разказа за плана съм сигурен, че ще се съгласи.
- Значи всичко е решено.
- Да, благодаря ти. - Тен се приближи и обви ръце около врата на Хендери прегръщайки го.
YOU ARE READING
Cruel Love | Boyxboy
FanfictionРазглезени богаташчета, подли доведени братя, облози...