Джехьон стоеше на прага на вратата към верандата и наблюдаваше Дойонг, който се намираше край басейна. Лежеше на един от шезлонгите и четеше някаква книга.
Джехьон се усмихна, Дойонг беше толкова спокоен и съсредоточен, че не можеше да се сдържи и реши да го подразни. Излезе навън и се насочи към чернокосия стъпвайки тихо. Застана до него, правейки му сянка и Дойонг вдигна глава.
- Джехьон какво има? - Дойонг попита объркано виждайки как другия е широко ухилен.
- Времето е много хубаво, не мислиш ли? - Джехьон взе книгата от ръцете му и я остави да свободния шезлонг.
- Да, предполагам. Държиш се странно.
- Не е вярно, Дойонг. - подсмихна се той. - Доста е горещо, нали?
- Дже, добре ли си?
- Басейна ми изглежда доста примамлив. Дали да не поплуваме?
- Аз предпочитам да си дочета книгата. - Дойонг посегна да вземе книгата, но Джехьон хвана ръцете му и го дръпна, карайки го да стане.
В следващия момент го хвана вдигайки го и се затича към басейна.
- Не! Джехьон! - извика Дойонг, но другия не го отрази и го хвърли във водата.
Дойонг изплува и му хвърли злобен поглед, опръсквайки го, при което Джехьон се засмя.
- Голям си гадняр! - измърмори чернокосия, но въпреки това се усмихна. - Да знаеш, че ще си получиш заслуженото.
Дойонг забеляза Джони и Тен, малко зад Джехьон. Джони вървеше тихо към него и без Джехьон дори да има представа за случващото се, той го блъсна напред, при което той падна шумно в басейна.
- Какво по... Джони! - Джехьон каза през зъби щом видя как по-високия се смее. - Майната ти задник!
Дойонг започна да се смее неудържимо, виждайки колко ядосан бе Джехьон.
- Не се притеснявай, Джони също ще си го получи. - каза уверително Тен и без да губи време се приближи към по-високия бутайки го напред.
Джони също се озова в басейна, но излезе бързо и се втурна да гони Тен, който се кикотеше, из двора.
Джехьон ги игнорира и се обърна към Дойонг, заплува към него и щом се приближи обви ръце около кръста му. Чернокосия се усмихна и се притисна към него, усмихвайки се широко.