Дойонг лежеше на леглото си и зяпаше с празен поглед тавана. Изминалите три дни бяха изключително досадни.
Беше му доста скучно и не знаеше какво да прави. Джехьон се връщаше едва утре, Джони и Тен бяха излезли някъде. Дойонг нямале желание да се вижда с Тейонг и Юта, въпреки че Тейонг бе доста приятен, но щеше да му е неудобно тъй като едва ги познаваше.
Той въздъхна дълбоко и се изправи в седнало положение. Огледа се из стаята и погледа му се спря на лаптопа, който седеше на нощното му шкафче. Реши, че ще е добра идея гледа някой филм, за да мине времето по-бързо.
Взе лаптопа, но за негово нещастие нямаше батерия. Дойонг извъртя очи и стана, започвайки да търси зарядното.
Сякаш бе изчезнало. Не можеше да го намери никъде.
Най-накрая реши да провери в гардероба, колкото и да се съмняваше, че ще го намери. Започна да маха внимателно дрехите си оставяйки ги настрани, стараеше се да не разхвърля, защото не му се искаше да подрежда.
За негова изненада зарядното се оказа наистина там. Дойонг се засмя и поклати глава.
Точно, когато смяташе да се обърне погледа му попадна на една малка кутия, която се подаваше от дрехите. Той се намръщи, пусна зарядното и то падна на пода. Протегна се и взе въпросната кутия.
Бяха му нужни няколко секунди, за да осъзнае, че това бе кутия в която се намираше вибратора, който Тен му бе подарил.
Дойонг направи погнусено изражение и хвърли кутията на страни.
Майната му на Тен и извратените му подаръци.
Дойонг взе зарядното от пода и се върна обратно на леглото. Включи лаптопа и си пусна някакъв филм.
Скоро Дойонг осъзна, че изобщо не можеше да се съсредоточи над филма.
Постоянно мислеше за глупавия вибратор. Сякаш щеше някога да го използва. Спомняше си, че когато Тен му го подари му бе казал, че може да го използва когато му домъчнее много за Джехьон.
Той сериозно ли си мислеше, че Дойонг би го използвал? Това бе абсолютно изключено. Напълно невъзможно.
Ако беше честен, да, Джехьон наистина му липсваше. Още предишната вечер се чувстваше леко превъзбуден, и му се наложи да сам да се задоволи. Но за съжаление бе доста не задоволен от това и му се искаше Джехьон да беше с него.
YOU ARE READING
Cruel Love | Boyxboy
FanfictionРазглезени богаташчета, подли доведени братя, облози...