Öncelikle hi guys!
Beni bugüne kadar, hikayemizin sonuna kadar yalnız bırakmayan ve destekleyen insanlara çokça teşekkür ediyorum.
Her yorum yapana, vote atana, hikayeye ne vote ne de yorum atmamasına rağmen okuyan her birinize tek tek teşekkür ediyorum.
Özellikle:
@zeykerciyizhankerciyiz
esraozdl
betl_231
bensevdalisenbelali
MadamFeronia
zeyneap_ (isim anası olarak ayrıca teşekkürler)
@beceriksizgirl_
ayseesahin
_Zey_Ker_
@TeoistYazar
nsrnkdnz
deryaaa_1
@bonibonella
puantiyelipanda11
nefessizsatirlar
@zeyker3252
@ceydademirtas3551
cicigirl61
Crazygirl61
MelekSoylu
tamamkes
@-cemadrian-
pizzeykus
MrsBursinnn
buzperisii
berfinnngs
derinyilmaz96
visnelikko
zeykerr99
fenerask99
melekoleraa
universehyun
Baharzeyker
thehilaleon
dogayldz
zslmsl
@tugizl379
Turkish55
SibelAydoan
bitutamvkook
ttheojames
1234567890kb
beymir02Gönül isterdi ki hepinizi yazabileyim ama vote atanların sonradan kimler olduğunu görmek mümkün olmadığı için sadece yorum atanları sayabildim.
Bu 5 yıllık maratonda wattpad ve Aşk mı bu? aracılığı ile önüme çıkmış her birinize sonsuz teşekkürler. Bir daha karşılaşamayacaksak eğer, her birinize musmutlu, şapşanslı ve güpgüzel bir hayat diliyorum💫👼.
Bu hikaye benim ilk göz ağrım. Dolasıyla bu kitabın finaline gelmiş olmak beni hüzünlendiriyor. Ama aynı zamanda da epey gurur verici.
Bu hikayeyi ilk yayımlamaya başladığında düşündüğüm şey şu idi: "Toplamda 20 kişi okusa bana yeter."
Wattpad'e girmediğim 3-4 haftalık bir aradan sonra 100 kişiye ulaştığımda, tarifi imkansız duygular hissetmiştim.
Bir kaç ay geçmiş veya geçmemişken 600 kişiye dayanmışken gittiğim okul ile karşılaştırıyordum: "Nerdeyse tüm okul okumuş gibi!", diye düşünüyordum.
Ve şimdi hikayemizin geldiği yeri düşündüğümde çok seviniyorum.Bu yazıyı paylaştıktan hemen sonra, hikayenin ayarlarını 'tamamlandı'ya getirmek çok hüzünlü olacak.
Bu serüven bitmiş olabilir, ama diğer hikayelerde görüşmek mümkün! Berceste.'ye uğrayıp yeni bir hikayeye beraber yelken açabiliriz. Başka bir hikayede buluşmak üzere 💁♂️!
Final yapmasına rağmen, aradan uzun bir süre geçmesine rağmen gelecek olan yorumlara ve votelara ilgi ile yaklaşacağımı belirtmek istiyorum. 💘😻 istediğiniz kadar yapabilirsiniz, geri dönüş olacaktır.
Ve son olarak...
Umarım bu 48 bölüm içerisinde sizi sıkacak, kilişe olacak hiçbir şeyi kaleme dökmemişimdir. Umarım yazdığım her cümleyi heyecan ile okumuşsunuzdur.Sağlıcakla kalın, Aşk-mı-bu?-People! 👼💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı bu?
Teen Fiction" Bir düşmandın önce, bir engeldin. Sonra bir karın ağrısı oldun. Aklımdan hiç çıkmayan bir yüz oldun. Gözlerimi kapasamda oradaydın. Şimdi peşimi bırakmayan bir dert oldun. Aşk buymuş, kimsenin seni 'bulaşma' diye uyarmadığı bir lanetmiş meğer...