Lütfen Gazze için Duâ edelim...
"O kız görecek gününü!" Kerem bağırıp etrafa saldırıyordu. Karşısında duran masayı tek bir hareketle yere sermişti.
"Kerem, sakin ol abi." Keremi sakinleştirmeye çalışıyordu Can, ama nafile, Keremi bir türlü sakinleştiremiyordu.
"O görecek gününü. Ondan intikamımı öyle bir alacağım ki!" Dedi Kerem parmağını sallarken. "Ben hesabı kapatmıştım, o tekrar açtı! Şimdide katlansın bakalım yaptıklarına!" Sinirli konuştu Kerem. Bir türlü aklı almıyordu, bu kız hiç mi korkmuyordu ondan?
Kerem birazda olsa durulmuştu, hemen Cana döndü. "Can, senin araştırma ne oldu?"
"Kağıtlar duruyor ama evdeler." Dedi Can.
Kafasını salladı Kerem. "O zaman yarın getir onları." Göz kırptı Kerem. "Getir ki yarın yeni intikam oyunumuzu devreye sokalım, öyle değil mi?" Dedi Kerem sinsi sinsi sırıtırken.
"Öyle. " onayladı Can.
&
"Elimizde olanlar, kız 17 yaşında." diye kağıttan okurken Kerem böldü Canı.
"Adı ne bunun?! Kızla uğraşıyoruz ama daha adını bile bilmiyoruz!" dedi Kerem ifadesizce.
"Zeynep, Zeynep Yılmaz. Holdingleri var." Kereme baktı. "Belki duymuşsundur, 'Yılmaz Holding'."
İki saniyede olsa düşündü. "Olabilir, neyse sen devam et."
"Ailesi işkolik." Can bunu okurken Keremden bir "hah" nidası döküldü. "Okula geçen sene gelmiş, daha önceden Bursada oturuyormuş, Gölyazı ilçesinde. Ve kapalı alan fobisi var."
Kerem sözünü kesti. "Vay vay vaay. Demek ki kızımızın kapalı alan fobisi var, bizede bunu kullanmak düşer öyle değil mi?" Ve bir kahkaha attı.
İşini nerede halledebileceğini düşünürken yaslandığı masadan kurtuldu. Düşünürken işaret parmağını dudaklarına sürtüyor, etrafı süzüyordu.
Aklına gelenle sırıttı, etrafına daha bir süzdü, depo, burası uygundu aslında.
"Depo." Muzurca sırıttı Kerem. "Burayı hazırla Can. Birazdan eğelence var!"
Plan tam olarak şuydu: Zeynep depoya gelecekti ve Kereme oyun oynamak neymiş görecekti!
&
Melis kantinde yalnız oturuyordu. Taki yanına Zeynep gelene kadar. "Günaydın." dedi Zeynep, sandelyesini çekip yanına oturdu.
"Günaydın, n'aber?" Diye sordu Melis.
"Iyi, hemde bayağı." Sırıttı Zeynep. "İntikamımı da aldım." Dedi Zeynep portakal suyundan bir yudum aldıktan sonra.
Şaşırdı Melis. "Ne zaman?"
"Dün, okuldan sonra." Diye cevapladı Zeynep.
"Off Zeynep, uzak dur artık şu çocuktan." Dedi Melis endişe ile. Arkadaşının Kereme kurban gitmesini istemiyordu.
"Melis." Dedi Zeynep 's'leri uzatarak, bıkmıştı artık herkesin ona akıl vermesinden.
"Neyse, sen ne yaptığını anlat bakalım." Dedi Melis gülereken. "Kim bilir ne yaptın. Kesin çocuk çileden çıkmıştır." Dedi Melis gülerek.
"Yanii. Dün arabasına su boşalttım." Dedi Zeynep gözlerini kısarak.
Gözlerini kocaman açtı Melis. "Ne yaptın, ne yaptın? O güzelim Porscheye su mu boşalttın? Kızım manyak mısın sen? Senden korkulur vallahi." Dedi Melis şokla. "Allahım ya." Dedi ardından gülmeye başladı. "Manyaksın sen ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı bu?
Roman pour Adolescents" Bir düşmandın önce, bir engeldin. Sonra bir karın ağrısı oldun. Aklımdan hiç çıkmayan bir yüz oldun. Gözlerimi kapasamda oradaydın. Şimdi peşimi bırakmayan bir dert oldun. Aşk buymuş, kimsenin seni 'bulaşma' diye uyarmadığı bir lanetmiş meğer...