28

2K 265 17
                                    

"Perth.... Gunကေျပာတယ္ မင္းငါ့ေၾကာင့္နာက်င္ခံစားခဲ့ရတယ္တဲ့..... အဲ့ဒါကေရာ ဘာေတြျဖစ္ခဲ့တာလဲ....."

"အင္း......"

"ေအာ္..... ၿပီးေတာ့ မင္းက အတိတ္အေၾကာင္းေတြကိုေရာ ဘယ္လိုသိတာလဲ"

Perthမ်က္ရည္မ်ားၾကားက နႈတ္ခမ္းေလးတြန႔္ကာ ျပံဳးလိုက္ၿပီး Saintမ်က္လံုးေလးေတြကို စိုက္ၾကည့္လိုက္ကာ "အတိတ္အေၾကာင္းေတြက ဘယ္လိုသိတာလဲဆိုေတာ့.... ကြ်န္ေတာ္သိတက္စအရြယ္ထဲကေန အခုP'နဲ႔မေတြ႕ခင္အထိ အၿမဲမက္ခဲ့တဲ့အိမ္မက္တခုရွိတယ္.... အဲ့ထဲမွာ လူတေယာက္က ကြ်န္ေတာ့ေရွ႕ကေနၿပီး ေတာအုပ္ထဲက လမ္းေလးမွာ လမ္းေလွ်ာက္သြားေနခဲ့တာ.... သူကကြ်န္ေတာ္ဘယ္ေလာက္လွမ္းေခၚေခၚလွည့္မၾကည့္ဘူး....

အဲ့အိမ္မက္က ႏိုးလာၿပီးတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ငိုခဲ့ရတယ္... အိမ္မက္ထဲကလူကိုလဲသိခ်င္တဲ့စိတ္ႀကီးက ကြ်န္ေတာ့ကိုအၿမဲအေႏွာင့္ယွက္ေပးတယ္.... အဲ့လူရဲ႕မ်က္ႏွာကို ကြ်န္ေတာ္မျမင္ဖူးဘူး သူနဲ႔ပက္သက္ၿပီးသိရတာဆိုလို႔ သူ႔ရဲ႕ေနာက္ေက်ာဘက္ျမင္ကြင္းပဲ...."

"ေနာက္ေက်ာ...? ဟုတ္လားPerth... မင္းသူ႔မ်က္ႏွာကို မျမင္ဖူးဘူးေပါ့.... သူကေရာ ဘယ္သူလဲသိလား"

"ဟုတ္တယ္P'.... ကြ်န္ေတာ္မျမင္ဖူးခဲ့ဘူး.... ဒါေပမဲ့တကၠသိုလ္ေရာက္ေတာ့ လမ္းသြားေနရင္း အဲ့အိမ္မက္ထဲကလူရဲ႕ ေနာက္ေက်ာနဲ႔တူတဲ့ ပံုရိပ္ေလးကိုေတြ႕ခဲ့ရတယ္.... လမ္းသြားေနရင္းေတြ႕တာဆိုေတာ့ဘယ္သူမွန္းမသိလိုက္ဘူး.... ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ႕ဆံုဖို႔က ကံတရားကဖန္တီးေပးထားပီးသားထင္ပါတယ္.... သူ႔ကိုကြ်န္ေတာ္fresher welcome partyမွာေတြ႕ခဲ့ၿပီး သူ႔ေနာက္ေက်ာပံုရိပ္ေလးကို ဓာတ္ပံု႐ိုက္ႏိုင္ခဲ့တယ္ေလ...."

"ဟင္.... ဓာတ္ပံုဟုတ္လား.... Perth.... အဲ့ဒါဆို မင္းP'ကိုေလဆိပ္မွာျပတဲ့ ဓာတ္ပံုလား.... မင္းေတာင္ P'လားလို႔ေမးေသးတယ္ေလ...."

Perthေခါင္းၿငိမ့္ကာအေျဖျပန္ေပးလိုက္ေတာ့ Saintတေယာက္အံ့ၾသျခင္းမ်ားစြာနဲ႔ သူ႔လက္ႏွင့္ပါးစပ္ကိုပိတ္ကာ တခ်က္စဥ္းစားလိုက္ၿပီး
"အဲ့ဒါဆို မင္းက ကိုယ့္ကိုအဲ့ထဲက သိသြားတာေပါ့.... ဟုတ္လားPerth..."

My Soulmate (Complete)Where stories live. Discover now