Nowy dzień:
Dzisiaj moi rodzice wyjeżdżają pozałatwiać kilka spraw za Warszawą.
-Kochanie, za niedługo się zobaczymy..-powiedziała mama mocno mnie przytulającPożegnaliśmy się.
-Dzieki jeszcze raz za udawanie...-powiedziałam i przytuliłam Igora.
-Nie ma za co-uśmiechnął się i poszedł do swojego pokoju.Dzisiaj za kilka godzin przychodzi nowa dziewczyna Adriana, mam nadzieje, że będzie lepsza niż poprzednia.
Usłyszałam dzwonek do drzwi, nikt nie otworzył, wiec domyślam się, że nie słyszeli.
-Cześć.. dziewczyna Adriana?-upewniłam się.
-Tak. Miło mi, Paulina-uśmiechnęła się i mnie przytuliła. Była ciepłą osobą.
-Sylwia-uśmiechnęłam się do ciemnej brunetki bardzo szczerze.
-Adrian, Paulina przyszła-zapukałam do drzwi chłopaka
-Oo, dzięki, hej kochanie-powiedział otwierając dość szybko drzwi.
-Cześć-pocałowali się
-Witam, miło mi poznać-wyszli wszyscy ze swoich pokoi.
-Hej...-powiedziała roześmianym głosem
-Kacper-podał rękę
-Paulina
-Igor.. ReTo-powiedział i również podał rękę
-Paulina
-Dawid.. Możesz mówić Grucha.. każdy tak mówi-powiedział i również podał dłoń dziewczynie.
-PaulinaPowiem szczerze, ze z Pauliną załapałyśmy cudowny kontakt.
Tydzień później:
Paulina stała się moją najlepszą przyjaciółka, z resztą chłopków również. Była wspaniałą osobą, której można zaufać.16:30
-Cześć, Sysia-powiedziała Paulina wchodząc do domu.
-Hej, kochana.-uśmiechnęłam się przytulając dziewczynę.
-Są chłopaki?-zapytała rozglądając się po całym domu
-Wyszli do studia.. Ale zaraz będą-powiedziałam pytającym wzrokiem
-Musmy pogadać!-powiedziała na co mi prawie serce stanęło.
-Co się stało?-zapytałam
-Rozmawiałam z Igorem..-powiedziała, ale nie dokończyła, bo akurat do domu weszli wszyscy.
-Witam-powiedział Adrian całując dziewczynę w usta.
-Hej..-powiedział Igor przytulając mnie dość mocno.
-Hej...-powiedziałam zamyślony głosem. Co Paulina chciała mi powiedzieć o Igorze...17:40
-Może coś obejrzymy?-zapytała Paulina
-Pewnie komedię romantyczną..
-Taaak!-powiedziała
-Nienawidzę!-warknął Igor
-Igor, możemy raz zobaczyć to co chce Paulina i pewnie Sylwia tez-powiedział Adrian z założonymi rękami.
-Dobra.. Zrobię wyjątek-powiedział IgorDawid i Kacper poszli do swoich dziewczyn.
A my zostaliśmy wszyscy w domu pooglądać film.Adrian z Pauliną leżeli mocno wtuleni w siebie.
-Chodź, mała...-wyszeptał Igor i pokazał żebym się do niego przytuliła.Nowy dzień:
Wstałam, ubrałam się i pomalowałam.
Ubrałam się dzisiaj tak:-Mogę wejść?-usłyszałam od Igora, który stał za drzwiami.
-Tak, pewnie-powiedziałam z uśmiechem na twarzy.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanfictionIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.