Nowy dzień 10:30:
Wstaliśmy w tym samym momencie z Igorem.-Ale pachnie-zaśmiał się Igor-Mamy darmowych kucharzy-dodał.
-Mhm.
Usłyszałam pukanie do naszej sypialni.
-Proszę-powiedziałam.
-Cześć-powiedziała Paulina i usiadła na łóżko.
-Hej-odpowiedział Igor.
-Grucha ma jutro urodziny-zaczęła.
-Tak wiemy-odpowiedziałam.
-Robimy z tej okazji imprezę i składamy się całą ekipą na jeden, mega duży prezent ok?-powiedziała.
-Zajebista opcja-oznajmił Igor.
-Ok, to spoko. Teraz możecie zejść na śniadanie -uśmiechnęła się dziewczyna Adriana.
Na śniadaniu:
-Witam Państwa-powiedział roześmiany Adrian.-Uhu.. Kto tu tak się postarał?-zapytał Igor.
-Adrian, Paulina i Madzia-oznajmił Grucha, na co Igor się tylko uśmiechnął.
-Idziemy dzisiaj pochodzić po górach?-zapytał Adrian przeglądając ciekawe miejsca, które możemy odwiedzić.
-Taaak-odpowiedziała zaciekawiona pomysłem Paula.
Kilka godzin później 20:00:
Poszliśmy coś zjeść do najbliższej restauracji. Byliśmy zmęczeni, więc dość szybko wróciliśmy do domku.Każdy poszedł do swoje sypialni odpocząć.
-Pooglądamy coś?-zaproponował Igor kładąc się na łóżko.
-Tylko pierw się umyje-odpowiedziałam-Naszykuj coś fajnego.-wysłałam mu buziaka i udałam się do łazienki.
-Może być...-chciał dokończyć
-Horror?-wiedziałam co chciał powiedzieć-Może być-dodałam.
-Ty wiesz co lubię-mruknął.
Umyłam się i przebrałam w piżamę, Igor zrobił to samo, tylko przebrał się w bokserki.
-Krwawe miasto?-zapytał Igor rozkładając ramiona żebym się przytuliła.
-Niech będzie-wyszeptałam i wtuliłam się w chłopaka.
Nowy dzień:
Dzisiaj Grucha ma urodziny, więc postanowiłyśmy z dziewczynami, że pójdziemy kupić jakieś fajne ciasto i przekąski.-To my gdzieś weźmiemy Gruchę-wyszeptał Igor do nas.
-Idealnie-uśmiechnęła się Madzia w stronę Igora.
-Pa-pożegnałam się z chłopakiem pocałunkiem w usta i poszłam z dziewczynami.
W sklepie:
-Madzia jakie jest jego ulubione ciasto?-zapytałam dziewczyny Gruchy.-Czekoladowe i z truskawkami-uśmiechnęła się i poszła do działu ze słodyczami.
-To poproszę jeden cały tort czekoladowy-powiedziałam w stronę ekspedientki.
-Dobrze, bardzo proszę-podała mi ciasto, które włożyłam do wózka.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanfictionIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.