#19 Kino

3.1K 101 1
                                    

Usłyszałam dzwonek do drzwi, pewnie to rodzice z Kubusiem.

-Cześć-powiedziałam otwierając szeroko drzwi.

-Cześć kochanie. Mamy problem jeśli chodzi o bank-powiedziała mama przytulając mnie.

-A co się dokładnie dzieje?-zapytałam witając się z tatą i bratem.

-Bank nie chce zbytnio dać nam pożyczki...-powiedziała biorąc jeden duży wdech

-Gdzieee jest Igol?-przerwał mały zdejmując buty.

-Tam kochanie-wskazałam salon

-Kurczę... A dlaczego nie chce dać wam pożyczki. Przecież zarabiacie, bardzo dużo-powiedziałam wtrącając poprzedni temat.

-Właśnie pojedziemy to wyjaśnić. Możemy jutro na spokojnie po Jakuba przyjechać?-zapytała mama całując moj policzek

-Oczywiście!-uśmiechnęłam się do kobiety. I pożegnałam się z rodzicami.

-To co, zostajesz na noc?-zapytałam z uśmiechem chłopca.

-Kacper, Adi i Dawid dzisiaj są u swoich laseczek...-powiedział Igor biorąc malca na kolana.

-To co dzisiaj robimy, co młody?-zapytałam małego spoglądając na jego zadowolone oczy.

-Mozeeee pojdziemyyy na bajkę do kiiiiina?-zapytał podjarany.

-Hmm... Ale Igor nie przepada za baj...-chciałam dokończyć, jednak chłopak mi przerwał.

-Możemy iść-uśmiechnął się całując tył główki Kubusia, byłam mu naprawdę wdzięczna, że się poświęca.

-Jupiii!-powiedział i przybił piątkę z Igorem, widziałam, że polubił go bardzo, z resztą na ich pierwszym spotkaniu już to było widać.

-Sprawdzimy w internecie o której poleci, ok?-powiedział Igor uśmiechając się w stronę malca sprawdzając na telefonie repertuar kina.

-Leci coś o autach?-zapytał mały patrząc jak Igor szuka w telefonie bajek.

-Za godzinkę lecą „Auta w Hollywood" idziemy?-zapytał przybijając piątkę z małym.

-Taaak!-Kubuś się tak cieszył, że aż skakał.

-Dziekuje Ci za to co robisz-powiedziałam w stronę Igora.

-Nie masz za co dziękować, skarbie-powiedział i uśmiechnął się do mnie.

Współlokatorka-Reto [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz