+18
Wróciliśmy do domu.
-Pójdę spać-powiedziałam w stronę chłopaka, którzy siedział w salonie popijając piwo z chłopakami.-Dobranoc-uśmiechnął się-Zapomniałaś o czymś-powiedział wskazując swoje usta, na co podeszłam do niego i delikatnie je musnęłam.
*Igor*
Kiedy dziewczyna zamknęła sypialnie, zacząłem wracać do tematu.-Rozmawiałem z nią-powiedziałem odkładając gwałtownie alkohol na stół.
-Jezu Igor, tylko nie mów, że ją przeleciałeś-powiedział Kacper.
-Nie...-odpowiedziałem.-Rozmawialiśmy chwilę.-Dodałem.
-Mordo! Nie spierdol związku z Sylwią!-powiedział Adrian w moją stronę.
-Wiem-szepnąłem, ale tak, żeby przyjaciele mogli mnie usłyszeć. -Pójdę się położyć. Zmęczony jestem-powiedziałem wypijając ostatni łyk piwa.
-Dobranoc-odparli mężczyźni, którzy tez powoli kierowali się w stronę swoich sypialni.
Nowy dzień:
*Sylwia*
Wstałam, była godzina 9:40, obok mnie leżał Igor, który był mocno przytulony do mnie.
Odsunęłam delikatnie jego rękę i sięgnęłam po mój telefon przeglądając instagrama.-Mhm-mruknął chłopak, który się przeciągał.
-Jak się spało?-zapytałam chłopaka, który chwile patrzył na to co robię.
-Dobrze-odparł delikatnie mnie całując. Zdjął delikatnie piżamę, którą miałam nałożoną. Ja pomogłam zdjąć mu bokserki. Chłopak dość gwałtownie wszedł we mnie i mocno poruszał.
Kiedy skończył wsunął we mnie dwa palce i poruszał bardzo mocno. Później zniżyłam się i zrobiłam mu dobrze.-Lubię takie poranki.-powiedziałam spoglądając na chłopaka który delikatnie przejechał palcem po moim brzuchu.
-Ja jeszcze bardziej-zaśmiał się i musnął moje usta.
Ubraliśmy się i poszliśmy robić sobie śniadanie.
*Igor*
Zaraz po zjedzeniu śniadania dostałem SMS od Sandry.Sandra: Igor, spotkamy się? Znalazłam twoją koszulkę i czapkę w moim domu, wole Ci je oddać ;) Wpadnij do mnie ul. Mickiewicza 7/10
Igor: Ok, będę za godzinę.
Sandra: Nie ma sprawy :)
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanficIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.