Nowy dzień 9:00
Wstałam Igor i Kubuś jeszcze spali. Udałam się cicho do łazienki, umyłam się i ubrałam.-Dzień doberek, jak się spało śpiochy?-zapytałam chłopaków, którzy siedzieli i oglądali TV.
-Dzisiaj idę znów do mojej koleżanki-dodał mały.
-A cześć to nie powiesz-zaczęłam łaskotać małego.
-Ej-śmiał się-Cześć-kiedy powiedział przestałam go łaskotać.
-Hej-powiedział Igor na co pocałowałam jego usta.
-Stop, idziemy gdzieś?-zapytał Jakub.
-Najpierw to by wypadało się przebrać i zjeść śniadanie-odpowiedziałam i wskazałam zestaw ubrań, które przygotowałam mu.
-Pomożesz?-zapytał wstawiając.
Pomogłam bratu się ubrać.
-Którą?-dopytał Igor pokazując mi dwie bluzki.
-Tą-wskazałam chwile się zastanawiając.
Zeszliśmy na dół na śniadanie.
Wybrałam dzisiaj to:
Igor zjadł to:
Kubuś postawił na naleśniki:
-Możemy iść już?-zapytał zniecierpliwiony brat.
-Chwileczkę, tylko dopije kawę, gdzie ty się tak spieszysz?-zapytałam.
-Do Agatki-powiedział z wielkim zadowoleniem.
-Widzę, że Ci się podoba.-oznajmił Igor.
-Z kim tu przyjechała?-dopytałam.
-Z siostrą i jej chłopakiem, tak jak ja-powiedział Jakub wypijając ostatni łyk herbaty.
-Chętnie się zapoznamy-uśmiechnęłam się w stronę brata-Zjedliście?-dopytałam.
-Tak-odpowiedział szybko Kuba.
-Zjadłem, zjadłem-powiedział Igor i złapał mnie za rękę. Wstaliśmy i udaliśmy się na plaże.
Na plaży:
-To jest jej siostra i chłopak-pokazał palcem.-Oki-odpowiedziałam.
Kilka minut później:
-Heeeej. Miło was poznać. To jest Kubuś, jest moim bratem, nasze rodzeństwo się jak widać zaprzyjaźniło-powiedziałam w stronę pary, która siedziała przytulona do siebie.-Oooo, ale miło. Kubusia poznałam już-uśmiechnęła się dziewczyna-Mam na imię Oliwka-podała rękę.
-Sylwia-przedstawiłam się.
-Igor, chłopak Sylwii-podał dłoń.
-Oliwia.
-Ja mam na imię Mateusz-powiedział chłopak Oliwki podając mi i Igorowi rękę.
-Siadajcie-powiedziała Oliwka wskazując miejsce obok.-Na ile przyjechaliście?-dopytała.
-Na tydzień-odpowiedział Igor.
-ReTo?-zapytał z ciekawością Mateusz.
-Tak.
-O matko, ale zajebiście. Czy mogę zdjęcie?-dopytał Mateusz drapiąc się po głowie.
-Nie ma sprawy-uśmiechnął się Igor.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanfictionIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.