Nowy dzień:
-Widzimy się za dwa dni-pocałował moje usta-Chodźcie już-zawołał chłopaków.-Kocham Cię-przytuliłam mocno chłopaka.
-Ja Ciebie też-dał ostatniego buziaka i poszedł do auta.
Pożegnałam się z Adrianem, Gruchą i Kacprem.
*Igor*
Usiadłem do auta z tyłu. Dzisiaj kierował Kacper, w sumie jak zazwyczaj.Postanowiłem wysłać SMS do Sylwii.
SMS:
Igor: Już tęsknie ://Sylwia: Ja tez bardzo 😞 Dobrze, że to tylko dwa dni.
Igor: Miłego dnia ❤️
Sylwia: Wzajemnie. Miłego koncertu 😘❤️
Igor: Dziękuje 🙂
-Igor?-zawołał Adrian.
-Yhym?-zapytałem.
-Imprezka po koncercie-powiedział rozbawiony.
-Zgadza się, jak by miało być inaczej-zgodziłem się i zapaliłem trawkę.
W hotelu:
Pokój w Lublinie był zajebisty.Odłożyłem walizkę i zrobiłem zdjęcie na instastory.
Instagram:
WIADOMOŚĆ:
@Sysiaqqq Wooohoho, jakie zajebiste łóżko.@reto_synku Ale brakuje jednej osoby 😈 Do robienia fajnych rzeczy w nim 😋
@Sysiaqqq Zboczeniec! 😂
@reto_synku Od urodzenia misiaczku 😂
@Sysiaqqq 😂😂 Haha
@reto_synku ❤️
Po koncercie:
Zszedłem ze sceny pogadać z fanami. Moi fani są naprawdę cudowni i dodają ogrom motywacji.SMS:
Sylwia: Dobranoc 😴❤️Igor: Miłej nocy ❤️
-To jak impreza?-usłyszałem od chłopaków, którzy weszli do mojego pokoju.
-Taaak-odpowiedziałem.
Na imprezie:
Byłem dość bardzo pijany i zjarany.-Hej-usłyszałem od pięknej rudej kobiety.
-Uhuhu.. Dzień doberek-odpowiedziałem.
-Igor chodź-powiedział Adrian, szczerze mówiąc alkohol dzisiaj dał tak popalić, że zrobiłem się odrobinkę groźny.
-Zostaw mnie!-odsunęłam jego rękę z mojego ramienia-Poznaje się z piękną...-nie znałem imienia.
-Hania-zachichotała.
-Z piękną Hanną.
-Miło było, ale chodź-pomógł mi wstać z krzesła i wyjść z klubu.
-Gościu! Znów byś zdradził Sylwię-oznajmił Grucha.
-Jaką Sylw...-zamyśliłem-Aaaaa, faktycznie-powiedziałem niewyraźnym głosem.
-Chodź, za dużo wypiłeś-pomogli mi dojść do hotelu.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanfictionIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.