-Pogodzeni?-zapytali chłopaki, którzy weszli do kuchni, w której przygotowywaliśmy śniadanie dla wszystkich.
-Tak-odpowiedział z uśmiechem.
-Idealnie, mordki!-powiedział Adrian zbijając piątkę z Igorem i ze mną.
-Super-powiedzieli Grucha i Kacper robiąc to samo co Adi.
-A co tam się szykuje, hmm?-zapytał Dawid siadając przy stoliku.
-Kanapeczki i jajecznica-zaśmiałam się nakładając każdemu z chłopaków śniadanie.
Kiedy zjedliśmy śniadanie. Poszłam się umyć i ubrać.
*Igor*
Kiedy Sylwia wyszła Kacper zapytał
-Masz jeszcze kontakt z Sandrą?-zapytał-Ale szczerze-dodał-Nie mam-odpowiedziałem prawdę.
-I dobrze... Ta dziewczyna nie jest za fajną osobą. Pamiętasz jak dawała Ci narkotyki?-zapytał Kacper.
-Pamietam-odpowiedziałem, od razu przypomniałem sobie wszystkie złe rzeczy, które robiłem przez te jebane narkotyki.
*Sylwia*
Ubrałam się tak:-Zabieram Cię do kina-powiedział Igor łapiąc mnie za rękę.
-Woohoho... Jakie szybkie plany.-powiedziałam-Ale zgadzam się-uśmiechnęłam się. Chłopak delikatnie złączył nasze usta i otworzył drzwi do wyjścia.
W aucie:
-Założę się, że na jakiś horror, tak?-zapytałam wiedząc co lubi Igor.-A zgadza się-uśmiechnął się chytro.
-Omg-powiedziałam zakładając nogę na nogę.-To chociaż powiedz jaki tytuł.-odparłam.
-Zobaczysz-odpowiedział.
-Niech Ci będzie-zaśmiałam się i złapałam delikatnie chłopaka za rękę, którą nie trzymał kierownicy.
W kinie:
-Igi, wziąłeś najstraszniejszy horror z tych trzech które lecą-powiedziałam łapiąc chłopaka za rękę.-Eee tam-uśmiechnął się i pocałował moje czoło.
-Najwyżej nie bede spała, twój problem-zaśmiałam się dość chytro.
-Dla mnie lepiej. W nocy można robić ciekawsze rzeczy, niż spanie-poruszał brwiami.
-Ha ha-wypowiedziałam dokładnie.
-Buziak-powiedział przystawiając usta, które pocałowałam.
-Chodźmy już na sale, hmm?-zapytałam wskazując dokładną salę.
-Ok-odpowiedział.
Ruszyliśmy w stronę sali. Przy okazji kupiliśmy jeden duży popcorn i dwie colę.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanfictionIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.