-Wstajemy-usłyszałam Igora-Jest już 13-te zdanie postawiło mnie zaraz na nogi.
-Już?-dopytałam.
-Tak-zaśmiał się chłopak, który był już całkiem ogarnięty.
-To ja pójdę się ogarnąć trochę-powiedziałam i poszłam do łazienki.
Dzisiaj wybrałam takie ubrania:
-Uaaa-usłyszałam-Jaka śliczna-powiedział chłopak i podszedł do mnie bliżej.-Jakie plany mamy na dzisiaj?-zapytał
-Plaża, miasto...-wymieniałam.
-Restauracja-dodał chłopak.
-Iguś tak sobie myślałam-usiadłam obok chłopaka-Może byśmy kiedyś zamieszkali razem, tak sami-powiedziałam.
-Też o tym myślałam-odparł całując moje usta.-Porobimy coś fajniejszego niż plaża-zachichotał.
Dwie godziny później:
-To jak zbieramy się na jakiś obiadek, jest przed 16-usłyszałam z łazienki.-Tak-odpowiedziałam.
Restauracja:
-Witam! Co Państwo zamawiają?-zapytał dość miły kelner.-Ja poproszę naleśniki na słono i wodę-uśmiechnęłam się do kelnera.
-Może szampana?-zapytał chłopak na co pokiwałam, że nie, nie miałam ochoty na szampana-Dobrze, to dla mnie jeden szampan i spaghetti-powiedział i wskazał dokładnie palcem które.
-Dziekuje-oznajmił kelner i poszedł.
-Wrzucę coś na Insta Story-odparł chłopak na co się uśmiechnęłam.
Relacja INSTAGRAM:
-Też coś dodam, chodź zrobię Ci foteczke-zaśmiałam się do chłopaka.
-Idealnie wyszedłem na zdjeciu-zaśmiał się i dał mi buziaka.
-Ha, racja-uśmiechnęłam się i wrzuciłam zdjęcie na insta story.
10 minut później:
Zapłaciliśmy i wyszliśmy pochodzić po Gdańsku.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanfictionIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.