-Cześć-weszłam do dużego mieszkania, było tam 4 gości.
-Cześć-powiedział blondyn podając mi dłoń
-Sylwia-powiedziałam do wszystkich
-Ja mam na imię Adrian.-uśmiechnął się, widzę ze był wyluzowany, ale tez kulturalny.
-Ja jestem Dawid, ale mów na mnie grucha-podał mi dłoń. Był słodkim blondynem.
-Ja mam na imię Kacper-był dość opanowany, ale bardzo wyluzowany.
-Igor, możesz mówić Reto-powiedział machając ręką i szybko wychodząc, ten typ był najdziwniejszy. Niby tajemniczy, bardzo przystojny, chociaż widać, ze leci na każda laskę. Zaraz, zaraz.. R-E-T-O Co????
-Ty jesteś tym sławnym raperem?-zapytałam wiedząc, ze to był on.
-Tsaa-jęknął i zamknął się w pokoju
-Chyba się nie polubiliśmy-poruszałam ramionami w stronę pozostałej trójki.
-Nie przejmuj się.. Igor jest super. Tylko musi cię lepiej poznać. Opowiedz coś o siebie-powiedział Grucha wskazując mi kanapę w salonie, abym tam usiadła.
-Mam nadzieje.. Hmm.. Mam na imie Sylwia, lubię sluchac Rapu.. Czasem słucham Reto, Quebo, itp-odparłam z dużym uśmiechem.
-Super!-powiedzieli chłopcy zaciekawieni moim życiem.Omówiliśmy wszystkie płatności, moj pokój był najlepszy-nawet w rodzinnym domu nie miałam takiego.
23:00
Poszłam się umyć.. Kiedy wychodziłam w łazienki chłopaki grali w fife, postanowiłam, ze nie będę im przeszkadzać, usłyszałam Adriana:
-Chodź-powiedział pokazując dłonią drogę jaką mam do nich przejść
-Coś się stało?-delikatnie zaczęłam się jąkać
-Luz.. Chciałem cię tylko zobaczyć. Dobranoc-powiedział Adrian, zrobiło mi się strasznie miło, naprawdę.
-Dobranoc-uśmiechnęłam się2:50
Nie mogłam zasnąć.. Potrzebuje kilku dni, aby się tutaj zaaklimatyzować. Postanowiłam, ze pójdę do kuchni napić się łyka wody.W kuchni stał Igor i popalał papierosa.
Podeszłam po wodę, napiłam się, nasze wzroki praktycznie nie patrzyły na siebie.
-Dobranoc-powiedział miłym głosem, pierwszy raz usłyszałam od niego coś miłego.
-Dobranoc-uśmiechnęłam się spoglądając w jego prawdziwy kolor oczu, zazwyczaj miał soczewki lub okulary przeciwsłoneczne.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanficIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.