15:00
-Sysia, możesz napisać Igorowi żeby przyszli już z Dawidem-powiedziała Madzia.-Oki-wzięłam telefon do ręki.
SMS:
Sylwia: Możecie już przyjść.
Igor: OkKiedy weszli chłopaki zaśpiewaliśmy „Sto Lat" Dawidowi.
-Dziękuje-powiedział-To była część planu?-dopytał spoglądając chytro na Igora, Adriana i Kacpra.
-Można tak powiedzieć-zaśmiał się Igor.
-Dzięki wielkie-przytulił nas.
3:00
-Ktoś jeszcze drinka?-zapytał Kacper.-Mi-powiedział bardzo pijany Igor.
-Tobie to już chyba wystarczy-powiedziałam do chłopaka i wstałam-Chodź spać, za dużo wypiłeś-chwyciłam chłopaka za ramię i poprowadziłam do sypialni.
-Ej no, marnujesz alko-powiedział-Kurwa każesz mi iść spać, a tam zajebista impreza-powiedział ze złością.
-Jesteś najebany i to bardzo-przykryłam go kocem-I nadal chcesz pić?-zapytałam, na co chłopak nie odpowiedział tylko od razu zasnął.
Rano [11:00]:
Wstałam i od razu zauważyłam, ze obok mnie nie ma Igora. Poszłam w stronę wyjścia z drewnianego domku.
Zauważyłam, ze Igor siedzi i myśli.-Coś się stało?-zapytałam spoglądając na chłopaka, który połyka tabletkę przeciwbólową.
-Źle się czuje-odpowiedział-Boli mnie głowa-oznajmił.
-Trzeba było więcej pić-wyśmiałam chłopaka.
-Ej noo...-stanął i mnie pocałował-Mogłem Cię słuchać-zaśmiał się i mocno mnie przytulił.
-Przejdzie-pogłaskałam jego włosy.
-Kocham Cię-powiedział.
Przyszła do nas Paulina.
-Hej-przywitała nas.
-Co taka nie w humorze?-zapytał Igor siadając na krześle obok niej ja usiadłam na jego kolanach.
-Adrian...-przełknęła głośno ślinę-Eh... Po prostu pokłóciliśmy się-dodała przecierając łzy.
-O co?-dopytał Igor.
-Powiedział, że jesteśmy pojebaną parą-spuściła głowę.
-Kiedy tak powiedział i przez co?-zapytałam, podeszłam do przyjaciółki i mocno ją przytuliłam.
-Musiałam wysłać jedną prace, wiec potrzebowałam chwili spokoju i powiedział ze nawet przytulać się nie chce i ze jesteśmy pojebaną parą.
-Nie przejmuj się Paula-podszedł do Pauli i ją przytulił-Idę z nim pogadać-poszedł na górę do Adriana.
-Nie przejmuj się, może jest jeszcze pijany-zaśmiałam się i przytuliłam bardzo mocno przyjaciółkę.
CZYTASZ
Współlokatorka-Reto [CAŁA]
FanfictionIgor Bugajczyk-sławny raper, mieszka ze swoimi trzema przyjaciółmi [Reto] Adrian-Hajpmen Igora. Dawid-Grucha [Dj Reto] Kacper-Zawozi całą ekipę na koncerty. Sylwia-nowa lokatorka w ich mieszkaniu.