'Sekarang pukul berapa eh?' tanya adel dengan dirinya . Adel melihat jam DW di pergelangan tangannya yang berwarna hitam .
'12.00'
'Woah lamanya aku hadap komputer ni . Patutlah perut aku berbunyi' getus adel . Tak perasan lama sangat dah hadap benda alah ni dari pukul 10 .
"Kesian kau perut" kata adel sambil mengusap perutnya dari luar baju . Macam orang mengandung ? Hekhek
"Tadi pagi kau tak full sebab angah kacau en . Jom sekarang melantak makanan the best chef spain , spaghetti vongole" Adel keluar dari hide room yang ditempatkan di bilik bawah tanah . Adel berjalan sambil bermain iphone nya tanpa pandang depan .
Park's girl 🤪💖
Feya 💕:
Orang kat spain sana ! Are u okay ?Me :
Okay tak okay , dahlah ada aryanKayla 💕:
Srslah wey?!!Ratna 💕:
Huhu jodoh adel !!Adel rasa nak muntah bila baca ayat ratna . Serious puteri ke-7 ni memang minta siku .
Feya 💕:
Adel your jodoh is aryan ! Tak boleh dinafikan
princess !"Seriously Feya kata macam tu ? Dia jodoh aku ? Dalam mimpi pun tak nak , hidup mati lagi pun aku tak nak . TAK NAK !" kata adel bersungguh-sungguh . Dia cakap tu beria macam ada yang dengar .
Kayla 💕:
Aku tahu sekarang ni kau mesti kata tak nak en ?
Kitaorg dah khatam sangat dah dengan perangai
kau princess."Erk tahu-tahu je makcik ni" kata adel . Serious tak tahu dia cakap dengan siapa . Adel dari tadi tak bergerak masuk dalam lift . Dia masih berada di hadapan lift .
Me :
Pandai pun kau ! Aku TAK NAK aryan jodoh aku .Ratna 💕:
Kau cakaplah macam tu . Last-last dia jodoh kau .
Wait and see .Kayla 💕:
Aku doakan dia jodoh kau .Feya 💕:
Aku pun . AminnnAdel terus meng-off kan iphone nya daripada membaca ayat-ayat tak betul yang di-send oleh puteri-puteri Spain yang lain .
"Aku dengan aryan ? Heh tak mungkinlah" kata adel lalu melangkah masuk ke dalam lift sambil menggelengkan kepalanya .
Ting !
Adel sampai di ruang utama . Adel menapakkan kaki nya keluar dari lift dengan ceria untuk hilangkan nama aryan di dalam kotak kepalanya . Adel ikut aturan lantai sambil pandang bawah dengan ceria bagaikan kanak-kanak yang lepas dapat aiskrim.
"Ishhhh . Ke tepilah along !" marah adel kerana kepalanya berlanggar dengan bahu 'along' . Kepalanya masih ditundukkan kerana adel yakin yang menghalangnya ialah 'along' . Over confident betul ye princess ?
"Sanalah along !" marah adel lagi sekali kerana figura yang dipanggil 'along' itu tidak bergerak . Adel mengeluh perlahan sebelum mendongakkan kepalanya untuk melihat figura itu.
Mata adel membulat bila tahu figura dihadapannya ialah aryan , Tengku Aryan Kyle .
Adel terkejut , tergamam , tak bergerak walaupun seinci bila di ingat semula yang kepalanya berlanggar dengan bahu aryan .
YOU ARE READING
Iloveyou Miss Mafia
Fanfiction[ COMPLETED ] HIGHEST RANKING : 13.3 #6 in siblings 15.4 #3 in puteri 20.4 #3 in evil 25.4 #2 in adel 15.9 #3 in adel 22.9 #18 in bahasamelayu 15.10 #1 in evil 18.10 #4 siblings Dia seorang gadis yang berkebolehan , bukan dari calang-calang ora...