Wanita itu melihat lelaki dihadapannya dan terus mencampakkan cawan kosong ke arahnya. Serpihan kaca terkena dipipinya membuatkan mukanya mempunyai luka yang bergaris.
Wanita itu bangun dan berdiri dihadapan lelaki itu. Satu tamparan dihadiahkan di pipi si dia sehingga tertaling kepala lelaki itu.
"Aku suruh kau cari adel dengan aryan dekat mana bukan pergi tengok video pertabalan perempuan tu !" Lelaki itu hanya mampu menundukkan kepalanya.Rasa sakit di pipi di tahan sebaik mungkin.
"Sorry boss"
"Arghh ! Keluar sekarang !" Rambutnya diramas kasar. Lelaki itu menundukkan sedikit kepalanya lalu berlalu keluar.
Barang yang berada di atas mejanya ditolak kasar. Jatuh bertempiaran. Matanya tertancap pada bingkai kaca yang berada di lantai. Wanita itu mengambil gambar tersebut. Gambar keluarganya.
"Papa , mummy .. I promise .. i will kill that girls"
*****
Hari ini merupakan hari ketiga mereka berada di Melaka. Dua buah keluarga itu berada di tepi pantai dan menikmati keindahan alam tersebut. Masa berlalu dengan begitu pantas.
Tengku Adam dan Tengku Haydan berserta isteri kesayangan mereka duduk di bawah pondok sambil melihat anak—anak mereka yang bermandi-manda.
Satu pasangan menarik perhatian kedua ibu bapa tersebut. "Bila mereka berdua tu nak kahwin ?" Tengku Nalicia memulakan percakapannya.
"Hm tulah" balas Tengku Raulya sedikit kecewa.
"Tak apalah. Beri mereka berdua masa" kata Tengku Haydan pula. Tangan isterinya diusap lembut.
"Betul tu , mungkin ada benda yang mereka berdua kena selesaikan" Tengku Adam melihat isterinya. Tahu bahawa dia tak sabar nak mempunyai menantu lelaki. Pandangan mereka masih melekat ke adel dan aryan.
"Hahahahah tak payahlah bongok" adel menolak badan aryan daripada terus mengerjakan perutnya iatiu geletek. "Tulah , kata aku tak hensem lagi" aryan tetap 'mengerjakan' perut adel.
Adel menendang perut aryan , kuat. Aryan memegang perutnya. Adel membetulkan ikatan rambutnya lalu duduk daripada pembaringannya.
"Siapa suruh geletek orang. Kan dah kena tendang" adel mengusap perut aryan yang dilapis dengan bajunya.Keadaan mereka amat rapat sehingga aryan dapat menghidu bau rambut adel
"Wangi" Adel menggeleng perlahan dan tangannya tetap mengusap perut aryan yang dilapis oleh baju.
"Uwuu sweetnya" ejek Tengku Arrel yang menghampiri adel dan aryan bersama alice. Alice hanya senyum.
"Alamak love birds ni" Tengku Rayyan pula yang mengejek mereka berdua apabila melihat keadaan mereka yang amat rapat.
"Huwa mama my eyes !" Jerit Tengku Rayhana sambil menutup kedua belah matanya dan berlalu pergi. Adel dan aryan terus menjarakkan badan mereka. Adel memukul paha aryan membuatkan aryan terkejut.
"Kaulah ni"
"Eh aku pula"
*****
Pada malam itu , mereka mengadakan barbecues party ParkLee. Terdapat pelbagai makanan yang dipanggang oleh Tengku Arrel dan Tengku Rayyan.
YOU ARE READING
Iloveyou Miss Mafia
Fanfiction[ COMPLETED ] HIGHEST RANKING : 13.3 #6 in siblings 15.4 #3 in puteri 20.4 #3 in evil 25.4 #2 in adel 15.9 #3 in adel 22.9 #18 in bahasamelayu 15.10 #1 in evil 18.10 #4 siblings Dia seorang gadis yang berkebolehan , bukan dari calang-calang ora...