2. Vlak

3.3K 148 9
                                    

Obraceč se začal točit a hned co ho spustila se objevila na nástupišti,trvalo to dlouho a  Hermioně to přišlo jako věčnost.
Sedla si na zem a čekala.
Svět se točil. Před očima ji běhali lidi, některé znala, některé ne.
Usmívala se ,když spatřila sebe,když šla poprvé na vlak se svými rodiči.
Spatřila Rona,Ginny,Harryho a další.
Svět se točil dál a ona uviděla další známé tváře.
Mladého Severuse Snapea,Lily Evansovou,Jamese Pottera,Siriuse Blacka,Remuse Lupina a další známé tváře.
Hermiona seděla už asi hodinu a najednou se čas zastavil.

Bylo to tady.
Šla čelit svému novému životu.
Když se na sebe podívala, spatřila sebe samou v černém hábitu bez označení koleje.

Uviděla před sebou známý spěšný vlak do Bradavic a proto se rychle zvedla a společně se svým kufrem se vydala do vlaku.

Našla si volné kupé a usedla.
Sedla si k oknu a otevřela si knihu.
Po chvilce se dveře kupé otevřeli a staly tam dvě dívky.
,, Můžeme si přisednout? Všude jinde je plno'' ,promluvila tmavovlasá dívka.
,, Jistě'', pokynula Hermiona rukou.
Začala si dívky prohlížet a zjistila ,že můžou být ve stejném věku jako ona ,ale obě měly na sobě zmijozelský hábit.
,,Jmenuji se Valerie Blacková, tohle je má sestřenice Melanie Blacková'' ,ukázala brunetka na dívku se světlejšími vlasy.
Hermiona si je pozorně prohlédla a poté odpověděla.

,,Hermiona Grangerová'' , řekla vážně.
,,Ty jsi tu nová, že? '' zeptala se Valerie.
,,Ano ,žila jsem s rodiči v Austrálii ,ale pak se stala nehoda a já jsem musela odcestovat zpět do Británie, myslím ,že se mi bude v nové škole líbit'' pokusila se o úsměv Hermiona.
,,Do jaké koleje by si chtěla?'' promluvila Melanie.
Hermiona se zamyslela,je zcela jasné ,že by řekla Nebelvír, jelikož je Nebelvírka srdcem i duší,ale musela se nad tím zamyslet.
,,To já nevím, řekla bych ,že možná Zmijozel ,nebo Havraspár'' ,zalhala a podívala se ven z okna.
,, Ještě ,že tak '' zasmál se Valerie.
,, V Nebelvíru ,by si pohořela ,jsou tam samí vejtahové'' dodala Mel a obě se zasmály.

Hermioně běhaly hlavou myšlenky,jak moc by si přála dostat se do Nebelvíru.
Avšak musí se sblížit s Voldemortem,takže to bude problém a bude si muset přát Zmijozel.
Ještě ,že nikdo nepoznal mojí lež ,teda zatím. Říkala si Hermiona v hlavě.

Hermiona se s holkama bavila především o předmětech ve škole.
Na jaké se těší ,jaká byla její škola v Austrálii a jaké předměty ji bavily.

Chvilkama se jen koukaly z okna a nechaly se unášet přírodou.
Jak moc tento výhled Hermioně chyběl.
Tak moc jí chyběly Bradavice.
Otevřela si knihu a začetla se.

Začala si uvědomovat ,že tyto dvě dívky , které s ní sedí v kupé musí být pratety Siriuse,ale také Bellatrix a Narcissy.
Při pomyšlení na Bellatrix ji zamrazilo, ale nedala to má sobě znát.
Také si bude muset zvyknout ,že uvidí prarodiče ,coby studenty svých přátel a v hlavní scéně mladého Voldemorta.
Nesmí zklamat ,musí ho zastavit.
,,Hermiono vystupujeme'' ,usmála se Melanie a ukázala na východ.
Hermiona si uvědomila,že už vlak zastavil a ona před sebou spatřila Prasinky.
Byly jiné. Byly klidné.
I toto ji chybělo.
Vyšla z vlaku a rozhlížela se jakoby je viděla poprvé.
,, Uvidíme se ve velké síni,ty pojedeš s prváky tak zatím a držím palce ke Zmijozelu'', usmála se Valerie a společně s Melanií ji zamávala a poté odešly druhým směrem.

Hermiona se rozhlédla a poté s ostatními prváky nastoupila do loďky a vyrazila napříč jezerem k hradu.
Nemohla se toho pohledu nabažit ,pohled na Bradavice ji vždy okouzlí.

Do jaké myslíte ,že půjde koleje? 💚❤️ Snad se vám kapitola líbila 💚 vaše Pans

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat