21. ošetřovna

2.6K 125 4
                                    

,,Tome, co se stalo? '' , zeptala se ustaraně hned co došla k jeho lůžku.
,,Hermiono, jak víš ,že jsem tady?''
,, To není podstatné, co se ti stalo ,jsi v pořádku? ''
,, Ano jsem ,jen mám nějaké potlučeniny'' , odpověděl a pousmál se.
,, Snad budu moct odejít'' ,zašeptal a prohrábl si vlasy.

Hermiona si teprve teď všimla, že na sobě nemá tričko a začala ho zkoumat, nebo spíše konkrétně jeho vyrýsované tělo.
,, Co si mě tak prohlížíš Grangerová?'' zasmál se.
,, To jsme už zase u příjmení? '' odpověděla a udělala na Toma úšklebek.
,, Pojď mi dát raději pusu'' , zasmál se a přitáhl si ji k sobě na lůžko.
,, Chyběl si mi'' , řekla šeptem a spojila jejich rty.

Tom ji chytil a přehoupl si ji na sebe.
Líbal Hermionu hladově,jako by mu měla utéct a ona mu polibky vracela stejně dychtivě.
Vjela mu svou rukou do vlasů a přitáhla si jeho tělo ještě blíže, načež ji Tom slabě zasténal do úst.

,,Ehm , ehm'' , zakašlala si madam Pomfreyová.
Hermiona se rychle zvedla a začala předstírat ,že tam vůbec není.
Tom se začal smát, protože mu přišlo strašně roztomilé jak se momentálně Mia tváří.
,,Nerada vás ruším, ale toto je ošetřovna, ne nějaký hotel a vy pane Raddle ,asi nejste tak zraněný ,když si tady na lůžku dychtivě užíváte se slečnou Grangerovou'' ,řekla výhružně a stoupla si nad jeho lůžko a ruce si složila na prsou.
Tom se rázem přestal smát a snažil se dělat na madam Pomfreyovou psí oči, aby už se nezlobila.
To ,ale vyprskla smíchy Hermiona.

Madam Pomfreyová se na oba dva podívala a pak si povzdychla.
,, Můžete jít, jste v pořádku'' , poté rychlým krokem odešla do své kanceláře.

Tom si hned stoupl a začal hledat své oblečení.
Hermiona si ho prohlížela a musela se skousnout do spodního rtu.
Jak je jen možné , že jí dokáže tahle zamotat hlavu jen pohled na něho? Říkala si momentálně v hlavě a Tom se začal smát.
,, Co je tady k smíchu?'' vyprskla.
,, Nic jen, nevím proč se ti ze mě motá hlava Herm, možná by jsi chtěla víc než jen tohle'' , řekl a došel k ní načež ji políbil na krk.
Hermiona ztuhla a užívala si jeho polibky, byla to pro ni slast, poté si to ,ale uvědomila.
,,Hele ! Je neslušné mi lézt do hlavy bez svolení!''
,, Omlouvám se má paní'' ,odpověděl ji se smíchem.

---

Avery vyšel schody na astronomickou věž a pohled mu padl na Grishu.
,, Co tady děláš? Kde je Grangerová? To se tak bojí, že posílá lidi?'' řekla Grisha a protočila oči.
,,Ne nebojí se tě vůbec Grisho, má z tebe srandu ,stejně jako Tom, jen tak mimochodem jsou spolu teď, takovou absurdní lež, jsi si aspoň mohla promyslet, nevím o co ti jde, ale Tom o tebe nikdy zájem neměl a ,ani mít nebude,jsi mu volná, tak jim dej laskavě pokoj! '' dořekl svůj dlouhý monolog a sáhl si do kapsy a chytil svou hůlku ,protože u Grishy , ani Salazar neví.

,, To se ještě uvidí'' , řekla po chvilce ticha a poté opustila Astronomickou věž.

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat