46. Běžný den

1.6K 75 2
                                    

Z pohledu Wal..

,,Orione! Přísahám Salazarovi, že jestli ještě jednou řekneš něco o svatbě v maskách tak tě prokleju do pekla a zpět!" , Došla jsem pomalu ke svému snoubenci a v očích mi sršela zlost.
Máme čtyři dny do svatby a můj drahý Orion se rozmyslel, že by rád nějakou masku. Jak ho vůbec tato mudlovina může napadnout?
,, Jen jsem to navrhl" , udělal psí očka hnědovlásek a přešel ke mě.
,, Navrhl? Vážně si to navrhl? A co jsi představuješ , že si vezmu škrabošku, a nebo ještě líp. Co třeba kostým jeptišky?!" , Podívala jsem se mu naštvaně do očí.
,, Ale no tak Waluško.." , usmál se na mě a chytl mě za ruce.
,, Nikdy! Ale nikdy mi neříkej Waluško! A svatba bude podle plánu, žádné změny, žádné kostými" ,poté jsem se otočila na podpatku a odešla do salónu.
,,Asi mám nějakou svatební nervozitu", řekla jsem si nahlas , poté co jsem usedla na pohovku před krb.

***
Z pohledu Hermiony..

Tom právě odešel do nové práce a já zůstala v domě sama. Ostatně jako vždy.
Až teď si pořádně uvědomuji, jak moc mi chybí budoucnost. Ginny, Harry, Ron a dokonce i ten namyšlený protivný blonďák, i když ne, lhala bych sama sobě, Draco mi nechybí.
Ale i tak, musím se smířit s tím, že je uvidím za hodně dlouhou dobu a pokud Toma nestáhnu na lepší stranu, tak se mě dosti možná pokusí zabít.
Záleží to jen na mě.

Sedla jsem si na postel a otevřela si knihu, kterou jsem našla ve staré knihovně, která je tady v bytě.
Kniha je o vlkodlacích, která mě opoutala hned jak jsem ji viděla.
Vzpomněla jsem si na Remuse.
Musím najít způsob jak zabránit tomu, aby ho Šedohřbet pokousal a on se stal tím, čím by měl být.
Popravdě, ani nevím kdy se Šedohřbet  narodil a ve kterém roce ho mám čekat. Určitě se podívám po nějakých informacích v nějakých lejstrech. Spíše o historii jeho rodiny, zdali byl vlkodlak vrozeně, nebo byl také někým pokousaný.

Z pohledu Toma..

Došel jsem k Borginovi a přešel jsem k pultu.
,,Borgine!" Zavolal jsem a čekal.
Po chvíli vylezl ze zadu kouzelník, který už na oko vypadá dost falešně.
,, Aa pan Riddle, už jsem si myslel, že nepřijdete" , usmál se falešně.
,, Ale takovou radost bych vám neudělal, takže jaká náplň bude má práce?" , Odpověděl jsem proze a popošel k němu blíž.
,,Bude vyřizovat papíry ohledně věci, které tady budou prodány, nebo koupeny. Jistě, že ty věci budete také vyřizovat vy" , usmál se s ukázal na spisy na desce pultu.
Přikývl jsem a v rychlosti si je prošel.
,, Nechám vás tu o samotě, kdyby jste cokoliv potřeboval , tak stačí zavolat" , usmál se a odešel dozadu.

Popravdě mě tato náplň práce nezajímá, potřebují pouze najít spis, ve kterém najdu kam moje pošetilá matka prodala přívěsek Salazara Zmijozela.
Poté ho najdu a udělám z něj další viteál, protože se pomstím za celou svou rodinu. Jednou dokážu veliké věci a to společně s Hermionou.
Teď jsem si, ale vzal tu špinavou zástěru a vytáhl svou hůlku, kterou jsem následně na ten kus hadru namířil.
,,Pulírexo! " ,Řekl jsem čistící kouzlo a zástěra v tu chvíli byla čistá.
Poté jsem si usedl za stůl a začal pracovat na spisech.

Doufám,že se kapitola líbila 💚 v příští kapitole se ocitneme na svatbě, ale co by to byla svatba bez skandálu 🤫💚 Máte nějaké otázky na postavy? 💚🤫💚 Máte možnost napsat jako ASK ,💚💚

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat