33. Schůzka snů

2.1K 112 10
                                    

Tom si stoupl k zábradlí a zadíval se do dálky. Miloval Bradavice, i když by to nikdy nepřiznala nahlas.
Byly pro něj domovem.
V sirotčinci to neměl lehké. Děti se mu smáli,kvůli tomu,že byl neobyčejný.
Nesnášel to tam.
I začátky tady na škole byly velice těžké. Nesnášel první tři roky tady na škole.
Až poté co se začal zajímat o svou rodinu a zjistil ,kdo vlastně je , si zařídil určitý respekt.

Uslyšel kroky a tak se pomalu otočil.
Okamžitě se usmál.
Před ním stala Hermiona v celé své kráse.
,, Páni ,sluší ti to" , šeptla a líbla ho.
,, Tobě také, můžeme vyrazit drahá? '' usmál se a nabídl jí rámě.
Mia přikývla a tak se spolu vydali napříč hradem .
Oba dva mlčeli. Bylo to ,ale takové to příjemné ticho. Oba dva si užívali přítomnost toho druhého.

Tom začal mířit ven z hradu a proto Hermiona konečně prolomila ticho.
,, Jdeme někam pryč?''
,, Neprozradím nic ,jen mi věř" ,usmál se hnědovlásek.

Věřila mu a proto pokračovala a také si na jednu stranu oddychla .
Začala přemýšlet kam by ji mohl vzít a napadaly ji takové věci jako třeba projížďka na baziliškovi.

,, Neboj takový adrenalin bych ti nedopřál'' , zasmál se a mrkl na ní.
,, Hele! Je neslušné mi courat v myšlenkách'' ,odpověděla na oko naštvaně.

Došli za ochranou bariéru a Tom ji podal ruku.
,, Můžeme?''
,, Můžeme'' , usmála se na něj a vložila svou ruku do té jeho.
Ozvalo se hlasité prásk a oba dva se přemístili.

Objevili se v Paříži.
Hermiona se na Toma podívala s pootevřenou pusou.
,, Paříž?'' zeptala se udiveně.
,, Překvapuje tě, že dokážu být i romantický?'' , zasmál se hnědovlásek.

Došli do jedné restaurace, která už z venku vypadala hodně luxusně.
,, Prosím'' , otevřel dveře a následně pokynul Hermioně ,aby vešla dovnitř.
Posadili se do zadní části restaurace a objednali si jídlo.

Když dojedli tak Tom objednal láhev červeného vína.
,, Hermiono dáš si?'' , zeptal se jako správný džentlmen.
,, Ráda'' , usmála se a podala mu svou sklenku.

,, Víš ,jsem rád,že si mi dovolila ,abych se ti otevřel, vím , že jsi jiná Hermiono, jsi jedinečná žena, jsi tak výjimečná a jsi v pořádku?'' ,zeptal se ustaraně , jelikož si všiml ,že Hermiona špatně dýchá a začíná být v obličeji lehce fialová.
,, Ne, Tome v tom salátů musel být česnek ,jsem na něj alergická ,musím rychle do nemocnice'' ,zasýpala.

Tom okamžitě vzal Hermiony kabát , položil mudlovské peníze na stůl a poté vzal samotnou Hermionu do náruče a začal s ní utíkat pryč z restaurace.
Když byli v postranní uličce tak je okamžitě přemístil ke svatému Mungovi.

Po přibližně hodině konečně vyšla lékouzelnice.
,, Pan Raddle? '' , zeptala se vážně .
Tom v tu chvíli byl bílý jako stěna.
Měl o ní hrozný strach, teprve teď si uvědomil ,jak moc jí miluje. Nedokázal by o ní přijít, je ta pravá ,teď už to ví.
,, Aano'' ,zakoktal.
,,Slečna Grangerová je stabilizovaná, můžete jít za ní'' ,řekla rychle a poté odešla.

Tom okamžitě vyrazil do pokoje kde ležela jeho brunetka.
,, Hermí jak ti je?'' optal se ustaraně.
,,Teď už mnohem lépe drahý'' ,usmála se.

Tom se postavil před postel a chytil ji za ruku.
,, Dobře, už nebudu čekat,sice jsem si to představoval malinko jinak ,ale to mi teď vůbec nevadí, Hermiono ,si jedinečná žena, naplnila si můj život láskou a štěstím, miluju tě celým svým srdcem a milovat budu navždy'' , poté si klekl a vytáhl krabičku z prstenem.
,, Hermiono Jean Grangerová, uděláš mi tu neobyčejnou laskavost a vezmeš si mě?''

27# Harry Potter
2# Hermiona
3# Voldemort
127# love
💚💚💚

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat