,,G-G-Grisho?!" vypískla brunetka a ustoupila o krok dál.
,,Ale copak ty moje malá couro, přeci se nebojíš své kamarádky z nebelvíru?" , rozesmála se ta,která prostě odmítá zemřít a vstoupila dovnitř.
,,Koukám, že žádné extra zabezpečení tady nemáte? Ehm není to trochu riskantní, když máš malé dítě?"
,,C-co od nás chceš? Felixovi neublížíš!"
,,Neboj se couro tomu malému fakt po krku nejdu, ale s tebou mám jisté nevyřízené účty.." ďábelsky se usměje a udělá krok k ní.
Hermiona opatrně vytáhla svou hůlku, aby si toho Grisha nevšimla, avšak Grisha byla rychlejší a namířila na Hermionu.
,,Pobavíme se couro! Crucio!"
Hermiona se začala svíjet v neskutečné bolesti, cítila vztek a zlobu, kterou do kletby ta nebelvírka vrážela.
Grisha se slastně pousmála a nabrala novou energii, kterou vrazila do kletby.
V ten stejný moment vletěl do dveří Abraxas, který okamžitě spatřil co se to dějě a odhodil svou dávnou kamarádku daleko od Hermiony a svázal ji.
,,Co si o sobě kurva myslíš Grisho?! Jak si vůbec můžeš dovolit Hermionu mučit co!", vyjekl a bez přemýšlení jí dal facku.
Grisha se na něho s odporem podívala.
,,Přeci jen jsi pořád zamilovaný tady do coury Abraxásku, ale, ale.. Ví o tom Medusa? Jak se má? co vaše děcko?"
,,Nemáš právo mluvit předemnou o Meduse a Luciusovi!" znovu ji uhodí.
Hermiona se mezitím probrala a podívala se na Abraxase.
,,Abe nech jí prosím a zavolej mi Toma", řekla šeptem a v tu chvíli Abraxas zůstal v jedné pozici, mezitím co Grisha se začala psychopaticky smát.
,,Tom miluje mě ty couro, je u mě a už nikdy se k tobě nevrátí!"
Hermiona začínala cítit čím dál větší záchvěv vzteku a drtila svou hůlku v ruce.
,,Má paní mám se jí zbavit? ", zeptal se Malfoy a sledoval ji s poloúsměvem na tváři.
V tu chvíli se Hermiona vrátila k sobě a cítila se sebevědomě a postavila se.
,,Ne díky Abe, tohle zvládnu sama", usmála se a přistoupila blíže ke Grishe.
Grisha se stále psychopaticky usmívala.
,,Co uděláš? Budeš mě mučit ty couro?"
Hermiona k ní došla a udělala jí hůlkou řeznou ránou na tváři.
,,Kde je Tom!" křikla na ní, že i Abraxas o krok ustoupil, Grisha však zůstavala klidná.
,,Je doma couro", zasmála se.
,,Ptám se naposledy! Kde je Tom!"
,,Já ti odpovídám, že doma a docela mě zdržuješ, šla jsem mu jen pro pár věcí."
Hermiona udělala znovu další řeznou ranku na obličeji.
,,Grr ty svině malá! Budu tam mít jizvu, jseš normální?!"
,,Mě to nezajímá Grisho a teď máš poslední možnost mi říct kde je , nebo tě zabiju dřív, než stihneš říct zlatonka!"
,,Zlatonka, zlatonka, zlatonka!" začala vesele křičet Grisha a to už Hermiona nevydržela a přistoupila k ní a svou hůlku jí přiložila ke krku.
,,Varovala jsem tě Grisho, shoř v pekle!" poté přejela přes její krk a pozorovala jak krvácí a usmála se.
,,Proč mě to nenapadlo dříve jí to hrdlo podříznout, mohla jsem si ve škole ušetřit tolika času", řekla si spíše sama pro sebe a zasmála se.
Poté co Grisha vydechla naposledy, se podívala na Abraxase, který to sledoval z hrůzou v očích.
,,Malfoyi?!"
,,Má paní?" , poklonil se.
,,Ukliď to!", ukázala na její tělo a v tu chvíli se v domě objevilo hrozně moc záblesků z hůlek a Hermiona zůstala svázaná na zemi.
,,Kurva!" zaklela, když si všimla, že k ní přistupují dva bystrozoři.
,,Byla to past" , šeptla k Abraxasovi, který to celý sledoval a v tu chvíli se ozvalo hlasité prásk a Abraxas zůstal v domě sám s mrtvým tělem Grishy.
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...