54. Nečekaná zpráva

1.3K 76 4
                                    


Tom celých pět dní téměř nespal a jen držel za ruku Hermionu, která stále ležela bez známek života.

,, Lásko moc mi tu chybíš, bez tebe to už nejsem já, vrať se mi prosím", řekl potichu a po tváři se mu kutálela slza.

,, Tome?" ,uslyšel hlas, který zazněl od dveří a tak se rychle otočil.

,, Wal?" , brunetka mezitím došla až k němu a obejmula ho okolo ramen.

,, Měl by si něco sníst, spal si vůbec? Dnes máte schůzi, dnes se to stane Tome,  potřebuješ mít sílu".

,, Nemůžu Wal, nemůžu usínat s pocitem toho, že neleží vedle mě, že na mě nemluví. Podívej, vypadá pořád tak nevinně."

,, Tome, ale tímhle Hermioně moc nepomůžeš, dnes potřebuješ sílu, proběhne obřad a moment!" , zakřičela brunetka najednou, když si Hermionu prohlédla pořádně.

Tom se na ní nechápavě podíval.

,, Co se děje?"

,, Podívej se na Hermiony tělo Tome, vypadá to, že byla.."

Tom okamžitě začal zkoumat Mii tělo a zarazil se stejně jako Walburga. Jak je možné, že si  toho nevšiml?

,, Těhotná", dořekla Wal a posadila se na zem.

,, Musí sem přijít okamžitě nějaký lékouzelník Tome, musí jí ten plod z těla vyndat".
,, Ne nikdo sem nepůjde, není to plod, ale moje dítě a-"

,,A žadné a Tome Hermioniny funkce nefungují pět dní , vážně si myslíš, že by to to dítě přežilo? Navíc , když, že by to dítě přežilo Avadu? Tome já sama budu máma, vím jak je to těžké a také věřím, že až Hermionu dostanete mezi nás, tak se vám to povede znovu, ale teď mi prosím dovol zavolat lékouzelníka".

,, Nikdo se volat nebude!" Obejmul Hermiony tělo, jako kdyby ji měl někdo unést.

,, U salazara Tome!"

,, Wal, nepokoušej se mi do toho kecat! Je to moje rodina, běž se věnovat té vlastní a nepleť se do mě!", po těch to slovech se Walburga na něho zdrceně podívala, neboť ji Tomova slova bolela. Jsou velmi dobrými přáteli už od prvního ročníku v Bradavicích, ale také ho trochu chápe, také by vyváděla, kdyby se toto stalo Orionovi, páč ať mohlo být jejich manželství domluvené, ona toho kluka miluje více než svůj život, to jen díky němu ráno vstane a má důvod žít.

Došla do kuchyně a spatřila jejího Oriho a  Averyho jak seděli u stolu. 
Avery, který právě četl denního věštce se podíval na Wal a Orion udělal to samé.
,, Jak mu je?", zeptal se Avery, neboť měl o svého nejlepšího přítele vážně starost.
,, Kluci..", zašeptala a sedla si.

,, Mluv lásko", dodal jí Orion odvahu a chytil ji za ruku.

,, Hermiona, ona byla těhotná".

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat