28. Musíme si promluvit

2.3K 111 17
                                    

,,Tak mluv'', vyzval brunetku Orion
,, Orione, lásko , dokážeš poznat těhotenství? '' ,zeptala se a vzlykla Wal.
,,Jsem snad nějaký lékouzelník ne- '' , zarazil se ,neboť mu to začalo docházet.
,, Chceš mi tímto naznačit, že? '' ukázal opatrně na její břicho.
Wal nejistě přikývla.
,,Takže mi budete mít miminko? Malého Blacka?'' řekl ,až radostně.
,,Jak se to stalo? '' zeptal se po chvilce.
,, Víš Ori , já myslela, že to víš ,ale dobře, to je tak ,když se dva mají rádi ,jako my dva a- '' , začala odříkávat ,ale Orion ji zastavil.
,, To vím, myslím, jak dlouho jsi těhotná'' ,podíval se na ni.
,, To právě nevím, budu muset ke svatému Mungovi.'' šeptla a mezitím k ní Orion přišel a pořádně ji obejmul.
Když se odtáhl ,tak si ji stále prohlížel a neskutečně se usmíval.
,, Ale teď ,když dovolíš musím najít Toma , potřebuju se sním poradit, večer po schůzi budu jen tvůj'' ,líbl ji na tvář.
,, Dobře, utíkej'' ,zasmála se.
Orion vyběhl z pokoje a Wal v tu chvíli malém odvezlo.
,,Já budu táta! Čekáme mimino! '' začal křičet přes celou společenku Orion.

,,Já budu táta! Čekáme mimino! '' začal křičet přes celou společenku Orion

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Wal se plácla do čela a raději to nekomentovala, neboť neměla slov.
Orion po chvilce vyběhl pryč z koleje.

***
,,Jdeme? Máme dnes schůzi '' , řekl Tom a chytl svou brunetku za ruku.
Hermiona přikývla a vstala že židle a vydala se se svým černokněžníkem do útrob hradu.
,, Můj pane, můj pane'' , začal se klanit  Orion, který je právě zachytil před velkou síni.
,, Ano? '' podíval se na něj zmateně Tom.
,,Musím s vámi mluvit , jako přítel s přítelem'' ,podíval se do země a poté na Hermionu.
,, Jistě, uvidíme se na koleji'' , líbla Toma a odešla na kolej.
,,Tak pojď '' ,ukázal mu má velkou síni a poté se sám vydal ke zmijozelskému stolu.
Orion ho rychle doběhl a posadil se naproti němu.
,, Můj pane-''
,Chtěl si mluvit jako přítel s přítelem , proto jsem teď jen Tom '' , přerušil ho .
,, Dobře tedy, chtěl by jsi si někdy udělat dítě?''
Tom se na něj nevěřícně podíval.
,, Hele Orione , i když mi docela lichotíš, víš ,že dva kluci těžko dítě stvoří a navíc já mám Hermionu a ty Wal ,takže my dva a dítě asi ne'' .
Tentokrát na něj koukal nevěřícně Orion.
,,Takhle jsem to vůbec nemyslel'' , zasmál se.
,,Jde o to, že já a Wal čekáme dítě'' ,usmál se už velmi upřímně.
,, Teda kamaráde, čekal jsem vše, ale tohle ne,gratuluji vám oběma a jestli jde o to , že bych měl někdy dítě, popravdě nevím, dítě je veliký závazek a s Hermionou jsme spolu velmi krátce ,aby jsme plánovali něco takového a navíc ,ani nevím jestli dítě chci, já totiž chci dokázat daleko větší věci ,než přebalovat nějaký děcko, každopádně budu vždy ten hodný strýček Tom pro vaše malé'' ,dokončil svůj dlouhý monolog a nahl se k Orionovi , aby ho přátelsky poplácal po zádech.

***
Hodiny se vlekly a na hodinách právě odbila desátá hodina večer.
Tom , který pověřil Hermionu ,aby schůzi dnes vzala za něj si lehl do postele a díval se do stropu.
Musel nad tím , co mu řekl Orion přemýšlet.
Bude mít někdy s Hermionou dítě? Zvládli by to v budoucnosti se všemi plány , které mají? Co když se něco pokazí a skončí v Azkabanu, kdo by pak to malé vychovával? Dítě je pořádný oříšek , musel uznat,že mu ,ale Orion nasadil do hlavy vážně zajímavou myšlenku.
Možná ,že časem ano ,ale ne teď, nejprve ji pozve na to oficiální rande a pak teprve něco co má v plánu už týden , ale na to je také ještě čas.

Hermiona přišla přibližně hodinu poté.
,,Vše dopadlo dobře'' ,usmála se a dala mu rychlý polibek.
,, Děje se něco? '' zeptala se po chvilce, jelikož si všimla ,že její milý je nějaký zamlklý.
,,Můžeme se promluvit?'' zeptal se najednou.

Hermiona přikývla a posadila se vedle něho na postel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hermiona přikývla a posadila se vedle něho na postel.
,,Tak co se děje?'' zeptala se ustaraně.
Tom dlouho mlčky seděl a jen na ni upřeně hleděl.
,, Chci jednou dítě'' , řekl najednou.

Doufám ,že se kapitola líbila 💚💚💚
A dáme další ask, pište otázky do komentářů 💚💚 vaše Pans

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat