20. Den plný překvapení

3K 125 7
                                    

Ráno Hermiona otevřela oči a první co uviděla byla Wal.
,,Hermiono no konečně jsi vzhůru! Valerie nám řekla, že tě viděla s Tomem ,no takže co? Povídej,chci vědět všechno!''
,, U merlina Wal ,nech mě se aspoň trochu probrat'' , zasmála se a posadila se.
,, Takže?'' vyzvídala Wal.
Hermiona se musela zasmát.
,, Tak dobře, ano viděla nás jak jsme se políbili a ano tvoříme teď nejspíš pár'' ,usmála se a protáhla se.
,, Pane jo, tak to je hustý! Tom ještě žádnou přítelkyni neměl! Párkrát si vyšel s Grishou ,ale nebylo to nic vážného!''
,, Já myslela ,že tvořili pár?'' zeptala se udiveně Mia.
,,Ne to vůbec, měli možná tak pět schůzek ,ale došlo to maximálně k polibku,nic víc, to jen Grisha si dělala naděje.'' Wal se usmála a poté vstala z postele.
,, Ale teď vstávat ,ať stihneme snídani''.
,, Dobře , dobře už vstávám a Wal? ''
,,Ano?''
,,Děkuju za informaci'' ,usmála se a také vstala.
,,To je maličkost''.
Mia se usmála a zamířila do umývárny.
Byla hodně unavená, neboť toho zase tolik nenaspala.
Přeci jen v noci měla důležitější věci na práci, vražda, stvoření viteálů, první polibek s Tomem, prostě běžný den.
Musela se nad tou myšlenkou zasmát.
Měla by být zdrcená z toho co udělala, přeci jen zabila nevinného mudlu,ale z nějakého prostého důvodu se cítila skvěle a ta vražda jí až tolik nevadí.
Rychle si oblékla sukni, košili , zmijozelský hábit,kravatu, vlasy si nechala rozpuštěné, rychle a decentně se nalíčila a vyrazila do společenské místnosti, kde na ni měla čekat Wal.
Wal seděla na pohovce a hned naproti seděl Tom.
,, Ahoj krásko'' usmál se na ni.
,,Ahoj'' ,úsměv mu oplatila a vydala se k nim.
Tom ji líbl na tvář a Mia se pousmála.
Wal, která to celé pozorovala se nad nimi rozplývala.
,, Jdeme? '' zeptala se Hermiona.
Oba dva přikývli a tak se vydala směrem ke dveřím.
Tom ji dohnal a propletl si s ní ruku.
To Hermionu poněkud zaskočilo.
,,Jsi na to připravený? Ukázat všem ,že jsme spolu? '' zeptala se trochu nejistě.
,,Já ano , ty snad ne?'' zeptal se trochu vážněji.
,, Samozřejmě ,že jsem, však jsem tady pořád ta tajemná cizinka'' , zasmála se.
Tom se lehce zamračil ,neboť pochopil na co naráží a Wal , která to zaslechla ,neboť šla hned za nimi se pousmála, jelikož vůbec netušila o čem mluví a myslela si to, že to Hermiona myslí tak, že se sem přistěhovala.

Nakonec vyrazili do velké síně.
Hned u vchodu narazili na Minervu.
Ta se hned podívala na jejich propojené ruce a potom na Toma udělala avadu pohled.
,, Tohle ti Grisha v životě neodpustí! Jak jsi jí to mohl udělat !'' zakřičela ,že jí museli slyšet i v Prasinkách.
Tom se na ni podíval pohledem jako by mu právě řekli, že děti nosí čáp.
,,Mě je úplně jedno co si ta hlupačka bude myslet, já jsem s ní nic neměl a to ,že ona po celé škole povídá o tom ,jak tvoříme pár , to je její problém. Ano párkrát jsme si vyšli ,ale to je vše . Pro mě není dost dobrá! Hlavně jsem konečně poznal co znamená láska! A to tady s Hermionou! S ní jedinou vím, co znamená mít v někom oporu! Ona ví jaký jsem a i přesto si vybrala být semnou a za to ji obdivuju! Takže tý nádheře vyřiď ,ať nám dá pokoj! A pokud vím ,tak doprovod na večírek ,ať hledá u Abraxase, který o ní neustále básní! '' poté chytil Miu ještě pevněji a odešel s ní dovnitř.
Wal i Hermiona ještě na Minervu stihli udělat typický zmijozelský úšklebek a poté pokračovali.

Wal přemýšlela nad tím , co Tom řekl.
Musel se vážně zamilovat , neboť on by takhle normálně nikdy nemluvil,takového ho vůbec neznala.
Hermiona neměla slov, konečně ji má někdo rád,proto jaká je a ne proto ,že byla členkou golden tria a nejlepší kamarádkou Harryho.
Ano chybí jí kamarádi a to hodně,ale teď ji naplňovalo život něco naprosto jiného.
Našla v Tomovi právě tu oporu, pochopení a hlavně lásku.
V životě by ji nenapadlo, že v ní dokáže probudit lásku Voldemort,ale stalo se ,srdci neporučíš!

Nechala myšlenky stranou a usedla ke stolu.
,, Takže je to pravda co se povídá ve škole? '' zeptal se Orion ,který právě líbl Wal na tvář a prohlédl si ty dvě hrdličky, které si sedly vedle něho.
,, Vypadá to ,že ano příteli'' ,pousmál se Tom a nalil sobě i Hermioně kávu.
,, Tak to je super,už to ví Grisha?'' zeptal se s úsměvem na rtech.
,, Co s tím všichni máte u Salazara?!'' vykřikl Tom, neboť ho už vážně začalo štvát.
,, Víte co? Dejte nám s tou blbkou konečně pokoj až ji potkám, promluvím si s ní z očí do očí a věřte ,nebo ne, vsadím sto galeonů,že už mu pak dá definitivně pokoj!'' promluvila Hermiona vážně a všichni na ni koukali s otevřenou pusou,neboť vůbec nikdo nečekal,že by něco ,co se týkalo Grishy poznamenala.
,, Tak to nebudeš muset dlouho čekat'' , zasmála se Wal a ukázala na vstupní dveře, ve kterých se zrovna objevila Grisha s Minervou, která ji něco šeptala a Grisha vypadala,že to s ní za chvilku švihne.
,,Super,čekejte tady!''rekla vážně Mia a rozešla se za Nebelvírkou.
,, Skvělé,že tě vidím takhle brzy,takže mě poslouchej, Tomovi dáš pokoj, nemá o tebe sebe menší zájem a je jen můj! Ještě něco zjistím a vsaď svůj krk na to ,že to bude to poslední, co z té své nevymáchané pusy vypustíš! Smiř se s tím, že máš smůlu, nikdy si tu šanci neměla a teď mu dáš prostě pokoj! Nebo budeš mít velký problém semnou! '' zakřičela trochu víc ,než chtěla a všichni ve velké síni , včetně učitelského stolu na ni koukali.
Tom se otočil k Orionovi a šeptl.
,, To je moje holka'' , usmíval se, jelikož nebyl zvyklý na to,že se ho takto někdo zastane .
,, Čím si ho očarovala ty šmejdko?! '' zakřičela Grisha a všichni se udiveně podívali na ní.
,, Tomu se moje drahá Grisho říká láska,to co ty s ním nikdy nepoznáš! ''
,, O tom silně pochybuju'' , zasmála se Grisha.
,, Já tě tady nepotřebuju přesvědčovat,ale zeptej se Abraxase,jak to dopadne jestli neuděláš,to co ti říkám,vy dva si spolu můžete povídat třeba do haleluja. Myslím,že ti rychle vysvětlí jak to chodí ty náno! '' poté se otočila a vydala se zpět k Tomovi.
Grisha byla rudá jak rajče a otočila se na podpatku a společně s Minervou opustila velkou síň.
Všichni , kteří byli uvnitř koukali upřeně na Hermionu.
,, To bylo hustý! '' vykřikla Wal a prolomila tak ticho ve velké síni.
,,To teda bylo drahá'',šeptl Tom a líbl Hermionu na tvář.
,,Snad ti dá konečně pokoj '' , konečně si oddechla Mia a napila se své kávy.

Dopoledne vyučování uběhlo rychle.
Téměř všechny hodiny měla s Tomem.
Na dvouhodinovce lektvarů, které měli hned ráno s Nebelvírem Grisha nedorazila a Minerva jí omluvila tím, že jí není dobře.
Takže měli celkem klidné dopoledne.
Odpoledne se účastnila výuky jen Hermiona ,jelikož Tom měl náhradní trénink na Famfrpále.
Musela uznat, že neměla tušení, že Tom hraje Famfrpál a ještě ke všemu je Zmijozelský chytač.

Později odpoledne,tedy potom co skončila výuka se Hermiona odebrala do knihovny ,aby si vypracovala esej na přeměňování.
,, Ahoj Avery'' ,pozdravila.
,,Ahoj '' , usmál se.
,, Tak co se učíme dnes? '' zeptala se s úsměvem na tváři.
,, Musím napsat esej na bylinkářství, co píšeš ty? ''
,, Esej na přeměňování,ale už to budu skoro mít,tak ti pak mohu klidně pomoct'', usmála se ještě víc a odložila brk,aby se na něj podívala.
,, Dobře budu rád, Tom má trénink? '' zeptal se a také se usmál.
,,Ano ,později sem dorazí''.
,, Dobře a co, je vše v pořádku? ''
,, Je, možná více než v pořádku Avy'' .
,, To jsem rád, musím uznat,že jsem Toma už dlouho neviděl v tak dobré náladě, jako dnes'' ,usmál se.
,, To mě těší,ale teď pojď psát, ať tady nejsme do půlnoci'', zasmála se dala se znovu do psaní eseje.

Po chvilce měla hotovo a tak se vrhla na pomoc Averymu.
O hodinu později meli hotovo a začali si znovu povídat.
,, Kde je ten Tom?  Už by tady měl dávno být si myslím.'' zeptal se , poté co se podívál na hodiny, které ohlašovaly pátou hodinu.
,, Také si myslím'' ,řekla lehce nervózní Hermiona a skousla se přitom do spodního rtu.
,, Pojď půjdeme se spolu po něm podívat'' , řekl a sbalil si své věci.
Hermiona přikývla a pobalila si ty své.

Vyšli z knihovny a spatřili Minervu , která se na ně pohrdavě usmívala.
,, Jestli budete hledat Toma,tak ho teď nerušte , má soukromou schůzku s Grishou na astronomce '' , propukla ve smích a odešla.
,, Cože? '' řekla smutně Mia a podívala se na Averyho.
,, Ten ji objal kolem ramen a šeptl.
,, Neboj ,nebude to nic vážného on by ti nijak neublížil, na to ho znám dobře Hermiono, pojď jdeme tam! ''

Když zamířili do chodby k astronomické věži, tak k nim přiběhla Melánie.
,,Hermiono, všude tě hledám'' , začala oddychovat.
,,Co se děje?'' řekla rychle Herm.
,, Tom, Tom leží na ošetřovně , praštil ho potlouk a spadl z koštěte'' , pořád hlasitě oddechovala.
Hermiona neodpověděla a začala utíkat na ošetřovnu.
Z větší dálky se otočila a zakřičela.
,, Díky a Avery jdi omrknout prosím tu věž a kdyby něco tak víš co máš dělat'' , poté se rozeběhla ještě rychleji ,aby byla u Toma co nejdřív.

Hned jak otevřela dveře a vletěla dovnitř se začala rozhlížet.
,, Tome'' ,vydechla ,když ho spatřila vzadu na lůžku a při vědomí.

Dáme ask na postavy 💚 jestli máte nějaké otázky na postavy ptejte se do komentářů 💚💚 můžete neomezeně a na všechny postavy 💚💚🐍

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat