Hermiona vešla do učebny a rozhlédla se po prázdném místě.
Málem se zakuckala ,když si všimla blonďatého chlapce ,který seděl vedle Toma.
Vypadal přesně jako Draco.
,, Není to možné'' říkala si pro sebe a tak nějak ji došlo,že to bude nejspíš Dracovo děda.Jediné volné místo bylo v zadní lavici vedle Averyho.
Došla tedy až k němu a ukázala na místo.
,,Můžu si přisednout?''
Avery jen přikývl a díval se na nějaký pergamen.
Hermioně to bylo divné. Celou dobu na snídani byl v pohodě a teď dělá,že s ní nechce pronést ,ani slovo.Hermiona si toho nevšímala a připravila si učebnici,pergamen a brk.
Po chvilce přišel do třídy profesor Křiklan a usmál se.
,, Dobré ráno studenti, rád bych vás uvítal v novém a posledním školním roce, který tu strávíte.''
Projel si celou třídu a zůstal pohledem na Hermioně.
,, Vy jste tu nová slečno , že? '' usmál se na ni.
,,Ano pane,jsem Hermiona Grangerová'' ,úsměv mu vřele oplatila.
,, Dobře,vítám vás v mé hodině,ale teď'' obrátil se ke zbytku třídy.
,, Teď vás přesadím,protože se mi vůbec nelíbí jak jste si posedali'' ,znovu se usmál a Avery jen protočil očima.
,, Omlouvám se pane,že jdu pozdě,ale nějak jsme se opozdili'' , řekla Walburga , která právě přiběhla s Orionem do třídy.
,, Dobře,příště prosím v čas'' , Trošku nakrabatil nos Křiklan.
,,Takže zpět k zasedacímu pořádku, slečna Walburga si sedne s Abraxasem Malfoyem, Pan Avery se slečnou Valerií, Slečna Melánie se slečnou Minervou'' ,začal vyjmenovávat dvojice a Hermiona si teprve teď všimla její budoucí profesorky.
,,Tom se posadí tady dopředu se slečnou Grangerovou'', řekl a Hermiona jakoby ztratila vědomí.
Opatrně se zvedla a přešla do první lavice k budoucímu Voldemortovi.,,Slečna Mclaggen se posadí k panu Dolohovovi.'' Grisha uposlechla a vydala se přesednout, po cestě však stihla Hermionu obdařit nehezkým pohledem.
Hermiona na ni nechápavě koukala a Tom si toho všiml a jen šeptem řekl.
,, Žárlí''.Hermiona moc dobře nechápala proč žárlí na ni,ale nějak to dál raději neřešila.
Křiklan rozdělil poslední dvojice a začal říkat různé informace.
Zapisovala si poznámky , které jim Křiklan říkal.Jelikož dnes žádný lektvar nepřipravovali a jen si zapisovali ,tak se hodina dlouho vlekla.
Mia si všimla, že si Tom něco zapisuje ,ale rozhodně ne na pergamen. Podívala se proto pozorněji a poznala ten jistý deník, který napáchal zlo její kamarádce Ginny.
,,Je neslušné koukat se ostatním přes rameno Grangerová'' ,zamlulal a Hermiona stočila pohled rychle ke svému pergamenu.
Konečně profesor oznámil konec a Hermiona rychle vyběhla že třídy.Doufám ,že se vám zasedací pořádek líbí 💚 ❤️ Vaše Pans 💚
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...