26. Krušné ráno

2.3K 108 0
                                    

Druhý den ráno se probudil první Tom.
Když otevřel oči tak první co uviděl ,byly Hermiony vlasy.
Opatrně se posadil ,aby svou krásku nevzbudil, ale rychle si zase lehnul. Včera toho vypil , poněkud více ,než měl v plánu a teď měl neskutečný bolehlav.

Začal si přemítat co se vlastně dělo, protože si to pamatoval jen stěží.
Hermiona, naše poprvé, otravní přátelé, večírek, alkohol a hrome!
Sám sobě si začal v hlavě nadávat, jelikož si uvědomil ,co jí řekl.
Momentálně doufal ,že tu paní Riddlovou nevzala nějak osobně a nečeká teď, že se budou hned brát.

,, Dobré ráno'' , promluvila náhle dívka , která byla důvodem jeho myšlenek.
,, Dobré '' ,usmál se a políbil jí.
Dal do toho polibku všechny , své city a , když ho neskutečně bolela hlava ,tak v tuto chvíli mu to nevadilo.

,,Hermi, lásko , můžeme si promluvit'', zeptal se poté, co se od ní odtáhl.
Mia vycítila strach a posadila se.
,, Jistě ,provedla jsem něco? '' podívala se na něj z hrůzou v očích.
,, Ale vůbec ne , to spíš já jsem takový pitomec, chtěl bych ,aby jsi včerejší rozhovor o svatbě vypustila z hlavy prosím, nechci tě žádat o ruku během toho co jsem opilý, ale až k tomu bude ta správná příležitost'' ,usmál se na ni.
Mia se ne něho dívala a po pár minutách mu padla kolem krku. ,, Samozřejmě ,že jsem ti nebrala vážně ty trdlo '' , líbla ho na čelo a odtáhla se.
,,Jdeme na snídani? '' řekla s úsměvem a začala se oblékat.
,, A nemůžeme ještě chvíli ležet?'' řekl prosebně.
,, Můžeme'' ,usmála se a skočila k němu do postele.

My necháme ty dva si užívat ráno po svém a podíváme se o místnost dál.

---
,, Avery říkám ,že ne!''
,,Valerie prosím, jen jedno rande a neříkej že se ti můj doprovod na večírku nelíbil? ''
,, Avery ,okamžitě odejdi!'' zakřičela už zcela naštvaná Valerie .
Byla naštvaná vlastně spíše na sebe ,než na na něj.
Byla do toho kluka zamilovaná ,už hrozně dlouho , ale bylo tady jedno velké ale.
Teď si nemohla dovolit mít vztah.
Potřebovala se soustředit na zkoušky Ovce, aby z ní mohla být bystrozorka.
,,Nikam nepůjdu , dokud mi neodsouhlasíš ,že semnou půjdeš na rande!''
,,Já ti ,ale říkám , že s tebou na žádné rande nepůjdu!''
Takhle se hádali ve společenské místnosti už minimálně hodinu a jelikož bylo brzo ráno, ani nedoufali ,že tam ještě někdo bude.
,, Lidi tak jste normální? Co tady tak řvete!'' , vylezla Wal z pokoje a podívala se na ně. Orion jen vykukoval za ní.
,, Jak ses tam u Merlina dostal?'' vyprskl Avery na svého spolubydlícího , jelikož se nacházel v dívčích ložnicích a tam schody byly prostě začarovány tak,že se do pokoje nedostane žádný kluk.
,, No oknem ,půjčil jsem si koště, snad to nevadí?'' podíval se na svého kamaráda.
,, Já už raději nic neříkám! Kde jsou naše dvě hrdličky vlastně?'' zeptal se na všechny přítomné.
,, Nejspíš ještě u Toma , tuším ,že právě provádějí něco, u čeho my už znova nebudeme '' ,zasmála se Valerie .
,, Že se vůbec ptám, takže jsme domluvení ,zítra tě v sedm vyzvednu a psst ,už to nebudu znovu řešit'' , poté se naklonil k Valerií a dál ji polibek na tvář a začal utíkat pryč z koleje na snídani.
,, Ale !'' než stačila odpovědět ,byl pryč.
,,Já ho přetrhnu!'' Křikla a odešla také.
,, Chápeš to? '' podívala se Wal na Oriona .
,, Ne vůbec, ale my mužem jít zpět, protože si tě chci ještě užít'', poté ji stáhl zpět do ložnice.

---
,, Wiglafe! '' promluvila Melanie hned jak otevřela oči a zjistila ,že leží v komnatě nejvyšší potřeby a vedle ní leží polonahý Wiglaf.
Ten se lekl  po jejím výkřiků a urychleně si sedl.
,, Co , co , co se děje?! '' ,Zeptal se rozespale.
,, Co jsme to u Salazara provedli?'' chytila se za hlavu a vycitavě s ní zakroutila.
Wiglaf si ji začal prohlížet a najednou se zamračil.
,, Lituješ toho? ''
Melanie k němu vzhlédla a vteřinu na to už stála na nohou a začala se oblékat.
,, Tohle se nesmí nikdo dozvědět, jasný?'' zdůraznila.
,, Nikdo, tohle se nestalo!'' zakřičela a vyběhla ven z komnaty .
Wiglaf tam zůstal sám a nechápavě si přemítal co se vlastně zrovna stalo.

Tak dnešní ráno po večírku ne při všechny bylo příjemné , ráno u další kapitoly 💚💚 vaše Pans

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat