29. V čem je ona lepší?

2.3K 103 17
                                    

,, Cože to chceš?'' , odpověděla nechápavě.
,, Dítě ,jako miminko víš, někoho kdo to tady vezme po nás'' , řekl zcela vážně a podíval se jí do očí.
Hermiona ho stále nechápala, nebo spíše si ho nedovedla představit jako otce a nad tímhle tématem ještě ona sama nikdy nepřemýšlela. Nějak si nedovedla představit jak Tom přibližně za dvacet let veze kočárek a řekne jí ,, prosím prohlídej malého ,jen támhle toho mudlu dojdu zaavadovat a hned jsem zpět'' , u merlina , vždyť to nejde. Vážně nad tím začala přemýšlet.
,, Takže? '' řekl netrpělivě Tom ,jelikož se stále neměla k odpovědi.
,, Tome , lásko, tohle probereme za pár let , navíc ty by jsi chtěl být otec? ''  chytla ho za ruku a stále se mu dívala do očí.
,, Ano , chci s tebou mít potomka, přeci nezanikne rod Salazara Zmijozela a ty jsi perfektní na to být matkou mého dítěte'' ,dokončil svůj monolog a hrdě se usmál.
,, A kdy by jsi chtěl dítě? '' zeptala se nejistě.
,, No neboj , hned ne '' , zasmál se.
,, Ale třeba za pět let", dodal.
,, To by šlo'' , usmála se a konečně si ho přitáhla k sobě , aby ho mohla políbit.
,, Si úžasná žena'' ,šeptl ji do polibku.
Hermiona se jen usmála a polibek prohloubila.

****
,, Minervo ?'' ,zeptala se Grisha , která ležela v posteli a nedařilo se jí usnout.
,, Ano?'' ,odpověděla brunetka ospalým hlasem.
,, Co je na ní lepšího , než na mě?''
Minerva se posadila a prohlížela si svou kamarádku.
,, Já nevím Grish, jsi úžasná dívka s velikým charisma, nádherná ,milá a zodpovědná ,ale láska si nevybírá. Jednou to přijde ,ani nevíš jak.
Když se člověk zamiluje ,tak nemyslí na nic jiného , než na toho druhého.
Udělal by pro toho druhého cokoliv na světě a to jen proto, aby byl ten druhý šťastný a jestli to tak Tom cítí a zamiloval se do té nádhery ,tak ho musíš nechat jít. Nesmíš mu ukázat , že tě to vzalo  a nerada to říkám ,ale on pro tebe není ten pravý. Ty si zasloužíš  někoho daleko lepšího než je Tom" ,dokončila svůj dlouhý monolog a znovu ulehla.

Dlouho obě dvě dívky mlčeli a jen pozorovali strop.
Grisha , která si uvědomila ,že má její nejlepší kamarádka pravdu , přemýšlela o tom , co ji čeká ,až dostuduje.
Po tváři ji stekla první slza.
,,Proč ,jsi vlastně Abraxasovi domluvila Medusu? '' zeptala se po chvilce Minerva.
,, A proč by ne?'' Grisha rychle setřela slzu a snažila se znít ,že je všechno v pořádku. Její hlas ji však zradil.
,, Nevím , měl o tebe zájem a ty se ho tak snadno zbavíš''.
,, Ale prosím tebe Minnie, on není vůbec můj typ a navíc Medusa je naše kamarádka a má ho ráda už dlouho, vždyť to sama víš'' ,pokusila se usmát.
,, Máš pravdu Grish, pojď spát, dobrou noc'' ,usmála se a poté se otočila a začala usínat.
,, Dobrou noc'' , odpověděla po pár minutách, i když slyšela ,že Minerva už v klidu oddychuje a tak ji už nemohla slyšet.

***

Dny se vlekly a do Vánoc zbývalo už deset dní.
Většina studentů odjížděla na vánoce domu ke svým rodinám. To ,ale neplatí při studenty sedmého ročníku, kteří si chtěli užít poslední Vánoce v Bradavicích.
,, Proč zůstáváš v Bradavicích přes svátky? '' zeptal se Tom Mii.
Ta se na něho nechápavě podívala a poté se musela zasmát.

,, Jako ,že bych vzala obraceč a na vánoce se podívala za svými přáteli, tedy pokud jsou vůbec naživu a rovnou se podívala jak se ovlivnila budoucnost , díky mému návratu? A po svátkách bych se vrátila zpět sem? '' řekla a stále se smála

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Jako ,že bych vzala obraceč a na vánoce se podívala za svými přáteli, tedy pokud jsou vůbec naživu a rovnou se podívala jak se ovlivnila budoucnost , díky mému návratu? A po svátkách bych se vrátila zpět sem? '' řekla a stále se smála.
Tom se plácl do čela, neboť si to teprve teď uvědomil.
,,Promiň ,mám nějaké pomalejší vedení teď před Vánoci'' ,koukl na ni omluvně.
Mia se konečně uklidnila a pohladila ho po tváři.
,, To je v pořádku drahý'' , usmála se upřímně.
,,Mohu tě někam pozvat? '' zeptal se po chvilce.
,,Jako rande?'' podívala se mu do očí.
,, Ano jako rande '', odpověděl a na tváři mu hrál jeho typický úšklebek.

Líbila se kapitola ? 💚💚Jaký máte názor na Grishu? Dokážete si představit Toma s dítětem?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Líbila se kapitola ? 💚💚
Jaký máte názor na Grishu?
Dokážete si představit Toma s dítětem?

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat