Z pohledu Toma..
Probudil jsem se do deštivého dne a podíval se na spící brunetku vedle mě.
Opatrně ,abych ji nevzbudil jsem vylezl z postele a vydal jsem se do kuchyně , kde jsem si udělal šálek kávy. Je těžké si zvyknout na život bez domácích skřítků. V ústavu jsem měl vychovatelky ,které za mě vše připravovali a v Bradavicích byli skřítkové.
Poté co jsem uchopil šálek kávy ,jsem se vydal ke stolu a vytáhl ze šuplíku nějaké pergameny , brk a inkoust a začal jsem psát.Vážený pane řediteli,
Rád bych zažádal o soukromou schůzku. Děkuji za odpověď.Tom Riddle.
Poté jsem dopis několikrát zkontroloval a předal ho mému černému výru.
Došel jsem ke kuchyňské lince a začal jsem dělat snídani Hermioně.
Bylo to poprvé co jsem někdy vařil a doufám ,že to ocení.
Přidal jsem ji k míchaným vejcím zelené papriky, neboť jsou mé oblíbené a připravil ji šálek kávy.
Vše jsem dal na jeden velký tác a nechal odlevitovat předemnou Hermioně.Z pohledu Hermiony..
Ráno jsem otevřela oči a prohlédla si místnost. Nejprve jsem se snažila zorientovat kde se to vlastně nacházím.
Když mi po pár minutách došlo, že jsem v domě, který patří Orionovi , a který Tom pronajal, aby jsme tam spolu mohli žít, tak jsem se musela pousmát.
Vstala jsem a zabalila své tělo do osušky a zamířila rovnou do koupelny, kde jsem si dala dlouhou sprchu.***
Tom vyšel schody a vešel do prázdného pokoje.
,, Herm? '' ,zeptal se nejistě.
,, Ano drahý ,jsem v koupelně'' , ozvalo se po chvíli.
,, Udělal jsem snídani'' , odpověděl významně Tom , jako kdyby právě vyhrál nad Salazarem v kouzelnických šachách.Hermiona po chvilce vyšla a usedla vedle hnědovláska na postel a zadívala se na míchaná vejce.
,, Lásko ,musíš ty papriky dávat úplně ke všemu?'' ,přitom se však neubránila upřímnému úsměvu.
,, Ano musím, do konce mě napadlo, že by jsme mohli zasadit nějakou tu papriku , hezký po mudlovsku, co má to říkáš?'' ,řekl zcela vážně a úsměv ji oplatil.Hermiona ,která si právě nabrala vidličku vajec se zastavila v půlce pohybu a nechápavě se na svého budoucího černokněžníka podivala, avšak po chvilce se začala strašně smát.
,, Nechceš k tomu třeba ještě brambory a mrkev? '' , neubránila se výsměchu, neboť si nějak nedovedla představit Toma v zahradnických monterkách ,jak přesazuje sazeničky.
,, Ne , špatný nápad'' , pokusil se o změnu tématu hnědovlásek.
,, Odeslal jsem ten dopis '' ,podíval se na svou brunetku , a ani nedutal.
,, Určitě tě přijme Tome , jsi nejlepší čaroděj , jakého jsem kdy poznala , udělal by hloupost , kdyby tě nepřijal'' ,odpověděla upřímně Hermiona a dojedla zbytek vajec a i těch šílených paprik, které začínala už vážně nenávidět.Omlouvám se, za neaktivitu , ale je toho teď v soukromém životě strašně moc, avšak od neděle budu zase jen vaše 💚💚 děkuji za 6K přečtení! Jste nejlepší 💚
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...