18. Avada Kedavra

2.8K 139 7
                                    

Hermioně srdce strachy ani netlouklo.
Tom po ní chtěl ,aby někoho zabila a stvořila viteál.
Když odmítne, zemře, protože by porušila neporušitelný slib.
Jenže ,když stvoří viteál tak zamotá budoucnost ještě víc a připraví o život ještě více lidí.
Teď Merline raď.

S Tomem prošli celý dům a narazila na nějaký tmavý pokoj.
Byla tam špína a prach. Nespíš v místnosti už dlouho nikdo neuklízí.
,, Dům mého mudlovského otce, je po smrti'' ,řekl rychle Tom jelikož viděl, na co se Hermiona dívá.

Došli až úplně dozadu místnosti a Herm si všimla muže, který byl svázaný a nejspíš byl v bezvědomí.
,, Vstávej!'' zakřičel Tom a kopl do toho mudly.
Muž otevřel oči a vystrašeně se na dvojici podíval.
,, Je jen tvůj drahá , doufám ,že nechceš raději zemřít a uděláš to'' , špitl Tom Mie.
Hermioně znovu vynechalo srdce úder a svou hůlku stiskla v ruce.

Zabít , či zemřít?
,, Vážně to po mě chceš?'' zeptala se nakonec.
,, Jistě , buď semnou stravíš život, coby paní zla, nebo zemřeš ,jako zrádce'' , šibalsky se na ni usmál.
Hermiona se nadechla a poté se podívala znovu na mudlu.
Nejspíš , už byl dost mučený a přál si zemřít ,takže ho možná vysvobodí, že už ho nebude nikdo trápit.

Natáhla hůlku proti muži a znovu se nadechla.
Zavřela oči.
,, Avada Kedavra!'' řekla potichu a hned na to otevřela oči.
Ucítila hroznou křeč a nechápala co se děje .
Strašně se jí začala motat hlava.
Uviděla muže ležet bez známek života a tlak, který ji projel tělem se nedal popsat.
Poté se sesypala k zemi a viděla už jen černo.

,, Hermiono, prosím!'' slyšela Tomův hlas jak na ni volá , ale nemohla otevřít oči,nešlo to.
Uviděla profesora Brumbála tak jak ho znala, než se dostala do této doby a než Profesora zabil Snape a vydala se k němu.
,,Pane profesore,co se to děje?'' zeptala se a prohlížela si Brumbála.
Měla sto chutí ho obejmout.
,, Slečno, co jste to udělala? Jak jste mu mohla dát neporušitelný slib, slečno zabila jste nevinného'', díval se na ní a obvykle mu v očích hrály jiskřičky,ale v tento moment byly jeho oči plné smutku a zklamání.
,, Stvořila jste viteál slečno, změnila jste budoucnost, teď už není šance na lepší budoucnost, vraťte se a snažte se neudělat ještě více škody,ale už teď můžeme očekávat v budoucnosti ještě větší komplikace, jste už jako on, vraťte se tam prosím'' , řekl ještě a zmizel.
,,Hermiono prosím vrať se mi!'' slyšela znovu Toma.
Zavřela oči a v tu chvíli se nadechla a spatřila Tomův ustaraný obličej.

Obejmul ji, což nečekala.
,,Jsi zpátky, měl jsem strach ,že se něco pokazilo'' ,oddychl si.
Hermiona na něj stále zírala jak na smilování Merlina.
,, Tady na'' ,podal ji přívěsek, který měl ten Mudla na sobě.
,, Viteál'' ,dodal ještě.
,,Je to část tvoji duše, jsme propojeni navždy Grangerová'' , usmál se na ní.

Hermiona stále nemluvila a jen si prohlížela přívěsek.
Přemýšlela nad tím, co jí řekl Brumbál.
Měla by se cítit provinile, ale konečně za dlouhou dobu se cítila dobře.
Nevěděla čím to je, ale něco ji naplnilo.
Usmála se na Toma a on ji úsměv oplatil.
,,Ano navždy '' ,konečně promluvila a Tom ji znovu obejmul.

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat