Tom si prohlédl Hermionu a začal mluvit ,ale úplně v klidu.
,,Co ti chtěl? ''
Hermiona se na něho nevěřícně podívala a pokusila se odpovědět zcela klidně.
,,Nic jen jsme se potkali''
Tom přikývl a krok od ní ustoupil.
,,Hele co si myslel tím, že ta holka žárlí?'' , podívala se na něj a trochu hrál úsměv na tváři teď Hermioně.
Tom zvážněl a pak rychle dodal.
,,Pochopíš'' , v tu chvíli se otočil a bezeslova odešel.
Hermiona tam zůstala ještě dobrou minutu stát a absolutně netušila co si o tom má myslet, raději se tedy odebrala do učebny.Den uběhl neuvěřitelně rychle a Hermiona seděla zrovna na posteli a četla si knihu.
Někdo vletěl do pokoje a tak zvedla pohled a oči jí spadly na Walburgu.
,,Hermiono'' , udýchaně doběhla k posteli a sedla si vedle ní.
,,Co si dnes dělala s Tomem v umývárně? ''
Hermiona se začala hrozně smát.
,,Jak o tom u Merlina víš?''
,,Ví to celá škola ,viděla vás Mcgonagallová a ta to řekla Grishe a tak dále, to není teď důležitý,řekni ,že jste nedělali to co se říká?'' podívala se se strachem v očích na Herm.
Hermiona se znovu rozesmála.
,,Ne jen jsme se potkali a zapovídali se trochu'' , oplatila ji pohled a zvedla se.
,,Jdem na večeři?''
Walburga přikývla a zvedla se a odešla s Hermionou do velké síně.Hned co vešly dovnitř se na ně ,nebo konkrétně na Hermionu podívali téměř všichni , kteří tam byli.
Včetně Grishy, která se ,ale zvedla a pohledem naznačila Hermioně ,ať jde za ní.
Hermiona se na ni nechápavě podívala ,ale šeptla Walbur ,že to je v pořádku a ,že bude hned zpět.Vyšla za Grishou a podívala se na ní.
,, Takže? Co po mě chceš?''
Grisha si ji projela pohledem a poté vyprskla.
,, Nevím kdo si a ani o co ti jde ,ale Tom je můj ,nebudeš s ním nikam chodit a zakazují ti se sním bavit!''
Hermiona vyprskla smíchy a v hlavě dostala nápad.
,,Nebo co? Co ,když přesně on je to co chci, co mi uděláš Grisho? '' , rozesmála se ještě víc.
,,Já tě prokleju,budeš toho litovat Grangerová'', snažila se znít výhružně.
,,Ale kdepak ,ty neuděláš vůbec nic'' , vytáhla hůlku a přitáhla Grishu ke zdi.
Grisha se začala cukat a Hermiona se začala smát ještě víc.
,,Co se to tady děje?'' ,promluvil najednou hlas za Hermionou.
Hermiona se otočila a spatřila Toma.
,,No skvělé tebe jsem přesně potřebovala, můžeš tady prosím tvojí Grishe vysvětlit ,že mezi námi nic není? A že jsme rozhodně dnes neměli žádný románek v umývárně? '' protočila očí a držela dál svou hůlku u Grishy.
Tom se zasmál.
,, Vážně tu vytahujete hůlky ,kvůli tomuhle? '' ušklíbl se a podíval se na Hermionu.
,,Ne , kvůli tomu ,že se nademnou chce povyšovat '' , ušklíbla se a v tu chvíli bezeslova uklidila svou hůlku a odešla zpět do velké síně.
Grisha se podívala na Toma a pak zakřičela.
,,Ty se mě,ani nezastaneš jako? ''
Tom se na ni podíval kritickým pohledem a poté promluvil už zcela vážně.
,, A proč bych měl? '' nepočkal na odpověď a odešel do sklepení.
Grisha to nechápala, ale v hlavě už střádala plán na oplatu.O hodinu později si Hermiona už lehla a chystala se usnout.
Nemohla přijít na to proč se dnes zachovalá tak jak se zachovala,vůbec se nepoznávala.
Po dalších pár minutách upadla do říše snů.
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...