48. Nezvany host 2. část

1.5K 80 14
                                    

Že začátku, chci hrozně moc poděkovat za 9K přečtení!! Hrozně moc si toho vážím 💚 a přesně vy jste tím důvodem proč píši dál 💚 DĚKUJI!

Wal dorazila právě k Orionovi a usmála se.
V tom se však všichni otočili, neboť se v uličce odkud právě vyšla ozvalo hlasité prásk.

Okamžitě všichni v místnosti ztuhli a vyděšeně se dívali na blonďatého muže v černém plášti, který se falešně usmíval na svatebčany.
,,Nerad ruším tuhle svatební událost, i když je to spíše šaráda, ale o tom teď není řeč" ,promluvil světlovlasý černokněžník.
,, Co tu chceš Grindelwalde!" , vyprskl Tom okamžitě.
,, Myslím, že zrovna ty to tušíš Riddle, máme nevyřízené účty" , usmál se na něj přehnaně sladce , až byla vidět ta neskutečná falešnost.
Hermiona se podívala zmateně na Toma a chytla za ruku Wal, která jen vyděšeně hleděla na to co se vlastně děje na její vlastní svatbě.
,,Musel si to přijít řešit zrovna teď a sem?" Vyprskl Zmijozel a propaloval ho pohledem.
,, Vyřeším to jednoduše, ty si svůj slib nesplnil a tak nedodržím já svou domluvu" , usmál se a přejel přes všechny čaroděje, kteří stáli vedle svatebčanů.
,, Máš moc krásnou snoubenku" , prohodil tiše a zůstal pohledem na Hermioně.
,,Ani se jí nedotkneš!" , Vystartoval hnědovlásek a stoupl si před svou lásku.
,, O co tady jde?" , Zeptala se zmatená Hermiona.
,,Ale o nic má drahá, jen ti tvůj milovaný snoubenec neříká vše a teď na to doplatí".
Tom nenápadně vytáhl hůlku,aby mohl kdykoliv zaútočit.
,,Ale, ale Riddle, neříkej ,že chceš souboj proti mě." , Zasmál se Gellert.
V tu chvíli si k Tomovi stoupl Avery, Orion, Abraxas a překvapivě i Wiglaf.
,, No podívejme, to je mi, ale sebranka, jen si myslím, že nejste zrovna zdvořilí, když jdete v pěti na jednoho, ale co , zabiju vás všechny a pak se pobavím s vašimi panenkami " , zasmál se vysokým smíchem, který naháněl husinu každému v místnosti a vytáhl hůlku.
Všichni ostatní včetně dívek vytáhli své hůlky také a dívali se na blondýna s napětím, kdy dojde k souboji.
Gellert mávl hůlkou a okolo celé skupiny se udělala veliká bublina.
,, Přeci nezničíme celou tu svatební frašku" , zasmál se a natáhl hůlku, která jak si mohl všimnout Tom byla hůlka bezová, ale krom Toma si toho nikdo nevšiml.
Tom si uvědomil , že Gellert své oběti po souboji zabíjí, tudíž, když si uvědomil, že má bezovou hůlku, která ještě donedávna patřila Gregorovičovi a ten stále žije, uvědomil si, že ji nejspíš nevyhrál v souboji, ale sprostě mu ji ukradl a tudíž ho hůlka nikdy nebude poslouchat, načež se sám pro sebe usmál.
,, Everte Stativ!" , Vykřikl Avery jako první, avšak Gellert s lehkostí kletbu odrazil.
,, Hloupý kluku! Crucio!" , Zamířil na Averyho a ten se okamžitě svalil na zem v neskutečných bolestech.
,, Expelliarmus!" , Vykřikla Hermiona a jelikož to Gellert nečekal tak mu hůlka vyletěla z ruky.
Najednou se, ale Hermiona  začala na zemi svíjet v daleko větší bolesti , než před chvílí Avery, který se snažil postavit.
,, Vážně sis myslela, že zvládám kouzlit jen s hůlkou?" ,Zasmál se blondýn a v tu chvíli vytáhl svou pravou hůlku.
,, Ale chci, aby tento souboj byl férový, proto ctím pravidla" ,přestal mučit Hermionu, která ztěžka dychala a okamžitě k ní přispěchala Wal s Valerií.
Melanie stála s Wiglafem a Medusa, která byla těhotná a čekala malého Luciuse, ovšem nikdo o tom zatím neměl , ani tušení stála vedle Abraxase držející se za ruku.
Tom, kterému se vařila krev v těle, když viděl jedinou svou lásku ležet v bolestech si stoupl před Grindelwalda.
,, Ty nikdy nebudeš hrát podle pravidel , si odpad! Jak si vůbec dovoluješ ublížit Hermioně!" Vykřikl a pevněji sevřel svou hůlku.
Oba se na sebe podívali a v tu jednu a tu samou chvíli oba dva zakřičeli,, Avada Kedavra!"
Z obou hůlek vyletěly zelené plameny, které se uprostřed střetly.
Souboj trval několik dlouhých minut, oba dva soustředně drželi své hůlky a snažili se dostat do této kletby co největší nenávist.

Grindelwald po chvíli udělal něco ,co nikdo nečekal.
Bezhůlkovou magií použil na Valerii kletbu Imperius, aniž by si toho ostatní všimli a donutil ji vstoupit k nim. Ostatní na ní okamžitě začali křičet až se vrátí, co to vlastně dělá.
Ale Valerie nevnímala , skočila doprostred souboje zrovna ve chvíli ,kdy Tom povolil a tudíž schytala plnou páru smrtící kletby od Grindelwalda.
,, Sbohem moji drazí přátelé , užijte si svatbu" , zasmál se Gellert , zrušil bariéru ,podíval se na všechny a vyřkl,, zapomeňte" , aby si pojistil, že lidé , kteří se dívali za bariérou si nebudou nic pamatovat a hlasitým prásk se přemístil pryč.

,,Valerie, lásko! " Přispěchal k ní okamžitě Avery  a ostatní mu byli hned v patách.
Avery vzal její tělo do rukou, ale už bylo pozdě, Valerie byla mrtvá.
,, Neeeee!" Začal neskutečně plakat a její tělo, které bylo bez známek života, držel v obejmutí.
Tom k němu přišel a obejmul ho a i jemu stekla po tváři osamocená slza.

Snad mě neukřižujete ☺️ dneska trochu smutnější kapitola, ale každá svatba má svou mouchu 💚 doufám, že se kapitola líbila , budu ráda za názor v komentářích, vaše Pans 💚

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat