Uběhly dva týdny od incidentu s Abraxem a Hermioně se dařilo ho nepotkávat.
Do teď nechápala jak ji mohl napadnout.
S Tomem už pravidelně každý den po dobu třinácti dnů pečlivě trénovala kletby v komnatě nejvyšší potřeby.
První si myslela ,že bude trénovat čistě sama ,ale zdání klame.
Chodí tam s ní Avery, Dolohov,Arcturus a Orion Blackovi.
Trochu ji udivilo,že se k bez nosáči přidal i Orion,ale v téhle době se nedá nikomu nic věřit.,, Teď si vyzkoušíte kletbu Imperius'' , podíval se na všechny Tom a čekal jejich reakce.
Hermiona ztuhla , za celou tu dobu trénování po ní nechtěl, aby zkusila kletbu , která se nepromíjí.
,,Tak prosím, postavte se do dvojic ,jo a Grangerová,ty jsi ve dvojici semnou'', mrkl na ní a Mia ztuhla ještě více.
Podívala se na ostatní a zjistila, že už dávno stojí ve dvojicích, proto opatrně došla k Tomovi a ten se momentálně usmíval, jak kdyby mu kentaur předváděl žonglování.
,,Tak prosím pusť se do toho '' , usmál se a řekl jí docela v klidu.
,, Vy ostatní proč nic neuděláte?'' rozkřikl se na ostatní.
Ostatní se okamžitě uklonili a začali kouzlit.Hermiona se podívala na Toma ,vlastně dost kritický si ho prohlédla.
,,Proč tohle všechno?'' , zeptala se nakonec,neboť si najivně myslela ,že by se tomu vyhla.
Popravdě se jí vůbec nechtělo používat tyhle kletby,ale jestli Tom poručí ,bude muset , neboť mu dala ten hloupý neporušitelný slib a jestli ho nedodrží , tak zemře.
,, Protože chci,aby si byla připravená na nejhorší '' , oplatil ji pohled Tom.
Hermiona se na něho podívala ála Avada Pohled a poté nenápadně vytáhla svou hůlku a šeptla ,,imperio!''
Tom , který to vůbec nepostřehl, byl kletbou zasažen.
Hermiona se musela smát a začala mu dávat hloupé věci ke splnění.
,, Udělej deset dřepů, Štěkej, skoč do zdi,vyznej Averymu lásku'' , poté se přestala soustředit a začala se hrozně smát. Ono vidět bez nosáče jak vyznává lásku Averymu,který na něho koukal jak na blázna , zvlášť , když mu Tom říkal, o tom jak má krásný úsměv a jak sladký je jeho hlas a Avery se uklonil a odpověděl jen ,,děkuji můj pane'' načež se uklonil a Hermiona smích už neudržela .
Tom k ní přešel a karávě se na ni podíval.
,, Skvělé Grangerová, děkuju , že jsem že sebe dělal , komedianta,ale aspoň někdo se bavil'', naštvaně se na ni díval.
Hermiona se smála dál a dělala ,že ho vůbec neslyší.Tom ukončil sezení a otočil se ,, na co čekáš Grangerová'' , podíval se na ní a upřeně se jí zadíval do očí.
,, Jen pořádně jsem ti ještě nepoděkovala za toho Abraxase,tak tedy děkuji'' .
Tom se na ni díval a ve tváři neměl žádný výraz.
,, Samozřejmost'' , poté se otočil a bez dalšího slova odešel.
,, Typický Zmijozel!'' zaklela Hermiona, ale vzápětí také opustila komnatu nejvyšší potřeby.
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfic!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...