23. Ven!

2.8K 127 16
                                    

Ráno se vzbudila Hermiona docela pozdě , a když otevřela oči tak první co uviděla byla Melanie.
,, Spíš? '' zeptala se.
,, Sama vidíš, že už ne, děje se něco?''
,, Vlastně ano ,nebo vlastně ne, já nevím Hermiono!
,, Melánie v klidu mi řekni co se děje'', pokusila se na ni usmát.
,, Jdu na večírek s někým no a nevím jestli to mám brát nějak vážněji, nebo já sama nevím, protože toho člověka mám vážně ráda, ale nevím jak to cítí on'' , podívala se na Miu smutně a vypadalo to ,že se každým okamžikem rozpláče.
,, Tak je možná dobré si o tom sním promluvit, jsi skvělá dívka Mel, uvidíš ,že ty city určitě opětuje a jestli náhodou ne, tak za slzy nestojí'' , usmála se a poté svou kamarádku obejmula .
,, Dobře ,dnes po večírku si s ním promluvím'' ,řekla už o něco s klidnějším hlasem a poté Hermionu také obejmula.

Mia šla do koupelny, kde si udělala ranní hygienu.
Po příjemně vlažné sprše, která ji probudila se podívala na hodiny ,kolik je vlastně hodin.
Málem se zhrozila, protože už byl čas oběda a za pět hodin začíná večírek.
To vážně prospala celé dopoledne?
Plácla se do čela a vyndala si kosmetickou taštičku.
Udělala si lehký make-up a dodala k tomu tmavou rtěnku.
Stále byla jen v ručníku a řekla si ,že dojde kouknout na Toma , který byl podle všeho stále ještě v pokoji.
Pomalu odešla z umýváren a došla ke schodišti k chlapeckým ložnicím.
Vyšla pomalým krokem nahoru a opatrně vzala za kliku. Nahlédla dovnitř a zjistila ,že Tom spí.
Takže není jediná kdo si dopřával dlouhý spánek.
Jeho ložnice byla jinak prázdná a tak se potichu vkradla k němu a ulehla vedle něho.
Teprve teď si uvědomila ,že je stále jen v ručníku.Snad to Toma nepohorší, zasmála se sama pro sebe.
Políbila ho lehce na rty a Tom se celý zachvěl.
Pomalu otevřel oči a spatřil Miu.
,, Tak tomu říkám nádherné probuzení'' ,usmál se a přitáhl si ji k sobě.
Hermiona si skousla spodní ret a přítulila se k němu.
Měl na sobě jen spodní prádlo a ona ho rukou hladila po hrudi.
,, Myslím, že je tu něco navíc'' , ušklíbl se.
Mia se na něho nechápavě podívala.
,, Tuto myslím'' ,ukázal na ručník a naznačil ji pohledem, jestli ho může dát pryč.
Hermiona chvíli váhala ,ale poté souhlasila.

,, Jen ti musím něco říct'' ,podíval se jí do očí a mezitím vytáhl svou hůlku ,se kterou zatáhl závěsy u jeho postele a použil utišující kouzlo na postel.
,, Ano? '' zeptala se teď už zcela nahá Hermiona.
,, Víš já jsem ,no já jsem ještě , no prostě jsem ještě s žádnou holkou nespal'' , řekl nakonec a odvrátil pohled.
,, Já jsem také ještě s žádným klukem nespala'' , řekla a otočila mu hlavu zpět na ní.

Tom se na ni usmál a poté ji hladově políbil.
Dál do toho polibku , veškeré svoje city a Mia mu polibky dychtivě vracela.
Tom ji hladil po její hrudi a zkoumal každý detail jejího těla.
Hermiona ležela a nechala se unášet slastí,kterou jí dopřával.
Líbal ji po celém těle a Mie unikl vzdech.
Když viděl ,že je připravená, tak se nahl a ještě jednou se projistotu podíval na Miu, která jen přikývla a poté ho znovu políbila.
Tom spojil jejich těla v jedno a Hermiona se celá prohla.
Vzdychla mu do úst a on udělal to samé.
Bylo to pro ně nové a přesto nádherné.
Když oba dovršili slasti tak ji Tom políbil vášnivěji než, kdy předtím a přitáhl si ji do obejmutí.
,, Miluju tě Hermiono'' , zašeptal jí.
,,Miluju tě Tome, děkuju ,že jsem to na poprvé mohla prožít s tebou, protože to bylo úžasné'' , usmívala se jako bláznivá puberťačka.
Tom ji pevně držel v obejmutí a i on se tvářil podobně.

,, Půjdu se připravovat na ples zlato'' ,usmála se a obmotala okolo sebe ručník.
Tom přikývl a díval se na svou krásnou ženu, jak se pomalu zvedá.
Hermiona Vystrčila hlavu a hned na to zase vystřelila zpět k Tomovi.
,, Děje se něco ? '' zeptal se ustaraně.
,, Já nevím, on no Avery , Abraxas , Orion, Wal a Melanie sedí na Averyho posteli a koukají'' .
Tom se zvedl a oblékl si zpět spodní prádlo a vylezl.
,, Můj pane'' Řekl Abraxas a uklonil se.
,, U Merlina nechte toho , teď se totiž cítím díky vám trapně'' , řekl vážným hlasem.
Wal začala tleskat a Hermiona i Tom na ni koukali jako ,kdyby právě viděli Salazara večeřet v KFC.
,, U Merlina co zase?'' vyštěkl Tom.
,, No bylo to vaše poprvé tak si to zaslouží oslavit'' ,usmála se Wal a Tom si povzdechl.
,, Nic se slavit nebude, vypadněte, to nemáme soukromí ,ani na tohle u Salazara? ''
Hermiona se začala smát.
Tom se na ni otočil a výhružně se na ni podíval.
,, Nechci o tom už vůbec slyšet, tohle je pro nás důležitá chvíle a já si díky vám přijdu jak u starostolce u výslechu, řešte váš sexuální život!'' Křikla Hermiona hned po té co se přestala smát.
Poté odešla a bouchla dveřmi.
,, Tak to vám teda pěkně děkuju, všem ,jste strašně hodní přátelé!'' zakřičel Tom a výhružně se na ně podíval.
,,Však jste ,ani nic neviděli , ani nic neslyšeli , nemohli jste ,tak proč ?'' výhružně se zeptal.
,, Jen jsme si řekli, že nejspíš esej neuděláte, tak nějak nám to došlo a mysleli jsme ,že budete rádi, že víte ,že vás plně jako pár podporujeme ve všem co děláte'' , řekla Wal a podívala se do země.
,, Proč já?'' podíval se směrem ke stropu Tom a chytil se za hlavu.
,, Můj pane '' , řekl Orion a sklopil zrak.
,,Ven!'' zakřičel Tom.
Okamžitě se všichni zvedli a odešli.
Tom tak zůstal sám a snažil se pobrat co se právě stalo.
Přišel o to jediné neposkvrněné co měl se svojí Hermionou, jeho přátelé , kteří se tam objevili jen oni ví proč a jak , seděli a čekali na ně a poté jim zatleskali, vážně museli zkazit tak pěknou chvilku?
Nadával si sám sobě a poté se vydal do umýváren .
V hlavě už střádal plán , jak to celé Hermioně vynahradí.
Pozve ji na opravdové rande se vším všudy.
Tahle chvíle strávená s Miou ,kterou prožili, byla ta nejkrásnější chvíle jeho života a to ,že mají kamarády idioty , na tom nic nemění.

Chtěli by jste taky takový kamarády, kteří jsou ve všem co děláte s vámi? Doslova ve všem? 😀😀❤️💚  A s kým myslíte ,že půjde Melánie? 💚❤️

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat