Hermiona seděla na posteli a nedokázala myslet na nic jiného , než na Toma.
To co a ním právě prožila, bylo to nejkrásnější.
Nikdy by jsi nemyslela ,že Tom ještě dívku neměl, ale jak pochopila tak měl akorát dívku , se kterou si vyměnil sem tam polibek.
Ale on se jí otevřel, věřil ji a své poprvé prožil právě s ní.Její spolukolejnice běhaly po pokoji a připravovali se na večírek.
Měla sto chutí zůstat v pokoji, na žádný večírek neměla náladu.
,,No tak už se nezlob'' , šeptla Wal , která si zrovna vyčesávala vysoký drdol.
,,Jak se nemám zlobit, když jste nás téměř pozorovali, všichni do jednoho , tohle byl pro nás oba dva důležitý zlom a co vy uděláte?'' vyštěkla po ní Mia.
,, Dobře, uznávám, přehnali jsme to a už se to nikdy opakovat nebude , slibuji''!
,, To bych vám radila'' , procedila mezi zuby a odešla do umývárny.Tom ,který byl pořád ve sprše si broukal nějakou melodií, kterou zaslechla Mia , když procházela do těch svých.
Okamžitě jeho hlas poznala.
Stoupla si ke dveřím a poslouchala.
Nikdy by ji nenapadlo, že se zamiluje do něj. Jak vlastně daleko od sebe je láska a nenávist? V jeden den ho nenávidíte a druhý den prasknou ledy a je to celé jinak.
On si ji vybojoval cestu do srdce , a ať byl jakýkoliv tak věděla ,že spolu zvládnou všechno. Teď už si konečně přiznala jak toho jejího psychopata doopravdy miluje.
Zvykla si na něho tak moc , že už byť jen den bez něj ,by pro ni byl těžkým.
Přála si vedle něho usínat a ráno se vedle něho probouzet.
Jediné na co teď myslela ,byla budoucnost.
Budou mít kam jít? Zvládnou to? Neopustí ji?
Dveře se otevřeli a Hermiona přepadla , díky bohu ji Tom stihl zachytit a teď on tam stál jen v ručníku okolo pasu a držel ji v předklonu.
Takový Brumbál by si to nejspíš vyložil špatně, ale je dva to nezajímalo.
Tom ji chytil a chtivě ji políbil.---
O hodinu později už stála Hermiona nachystaná s holkama ve společenské místnosti a čekaly na partnery.
,,Holky počkám na vás ve velké síni, můj partner ,no je z jiné koleje.'' šeptla Mel a vytratila se.,, Jsi nádherná '' šeptl Tom Mie ,když k ní došel a líbl ji na tvář.
,, Taky ujdeš'' , zasmála se.
Tom se na ni podíval a poté i na ostatní.
,, Můžeme? '' poté vyrazil se svým úžasným doprovodem jménem Hermiona Grangerová a ostatními do velké síně.Večírek byl v plné zábavě a celá zmijozelská skupinka se okamžitě odvrátila k baru.
Po chvilce přišla Mel s jejím doprovodem.
Všichni se na ně podívali s dosti velkým údivem ,ale raději nic neřekli.
Její doprovod nebyl nikdo jiný než Wiglaf, nejlepší kamarád úžasné Grishy.
Hermioně se pokazila nálada ještě víc.
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...