Hermiona odešla do sklepení a zavřela se v pokoji pomocí kouzla.
Bylo jí jedno ,že se její spolubydlící Wal, Valerie a Melanie nedostanou dovnitř , i když jen Merlin ví, proč po půlnoci dávno nespí.
Sedla si na postel a hlavu vložila do rukou, načež propukla v pláč.
,,Jak jsem u Merlina mohla být tak moc hloupá?'' začala sama sobě nadávat. V hlavě ji teď proběhlo milion myšlenek.
Proč jen dala budoucímu bez nosáči neporušitelný slib? Teď už bylo na sto procent jasné, že musí držet s ním ,jestli tedy nechce zemřít ještě dřív, než stihne říct obrtlá.
Musí plnit jeho rozkazy a nesmí udělat nic nekalého proti jeho osobě.
To bude těžké.
Měla ho zastavit, ne mu podat pomocnou ruku.Přestala plakat a rozhodla se dojít si do kuchyně pro hrnek mléka, třeba ji to uklidní a pomůže usnout.
Stoupla si a pomocí své hůlky odemkla dveře.
Společenská místnost byla prázdná a krb byl vyhaslý.
Když se nad tím Hermiona pozastavila ,tak si uvědomila ,že neviděla ,že by krb vůbec někdy hořel.
Je to tu jiné, celá zmijozelská kolej byla temná a pořád si teprve zvykala.
Hlavně na to ,když ráno vstávala a zapomněly s holkama zatáhnout závěsy a vždy, když otevřela oči spatřila nějakou bestii z jezera, která na ni zkrz okno koukala. Chyběla ji Nebelvírská společenská místnost.
Ty pestré barvy, ten výhled z okna.
Zatřepala hlavou, neboť se nechala unášet ve svých myšlenkách a vyšla ze společenky ven.Proplula hradem a zastavila se před obrazem ovoce.
Podívala se zdá ji nikdo nepozoruje a poté pohladila hrušku a proplula dovnitř. Hned se ,ale zastavila ,jelikož toho, koho uviděla,tak vidět momentálně nechtěla vůbec.,, Zdravím Grangerová'' , řekl prostě Tom ,který se ,ale vůbec neotočil a dál hleděl kamsi dopředu.
To snad vidí dozadu jako Moody? Říkala si v hlavě Hermiona ,ale poté přešla blíže k budoucímu Voldemortovi .
,, Můj pane'' , předvedla jakési pukrle.
Tom se na ni díval jako by ji viděl poprvé .
,,Nech toho, chci vědět proč si to udělala, vím ,že mě nemůžeš ,ani vystát , pohrdáš mnou, chtěl jsem vědět, kam až si schopna zajít a ty si mi vážně dala neporušitelný slib. Víš jaké to může mít následky ,jestli mě zklameš doufám? Ale musím uznat ,že to na mě udělalo dojem.
Nemusíš mě oslovovat pane.'' dokončil svůj monolog a poté upil že svého hrnku.Hermiona si ho prohlédla a posadila se vedle něho.
,,Dá si paní něco? '' skřítka, která právě dorazila se jí uklonila a svýma očima se podívala na Hermionu.
,,Dám si jen teplé mléko prosím'', usmála se Hermiona .
Skřítka se okamžitě odebrala do zadní části kuchyně.
Po chvilce se vrátila a přinesla Hermioně její mléko.
,,Budete si přát ještě něco? '' podívala se na oba radostným výrazem skřítka.
Oba dva zakroutili hlavou a tak se skřítka odebrala pryč.Oba dva jen seděli a tiše popíjeli ze svých hrnků.
,,Ty sem chodíš v noci na mléko? '' nedalo to Hermioně a uchechtla se.
Tom se na ni podíval a poté se uchechtl taky.
,,Jo ,občas je dobré takto vypnout'' upil že svého šálku a propuklo další ticho.
Jen na sebe hleděli.
Uběhlo několik minut a, ani jednomu to ticho nevadilo.
,,Mám s tebou velké plány Grangerová, nebudeš jen obyčejným pěšákem. Zítra se spolu sejdeme a já si tě vyzkouším v boji. Tvou akci a tvojí obranu.'' podíval se jí hluboko do očí.
Hermiona se podívala a zahleděla se do těch jeho.
Najednou ucítila obrovský tlak v hlavě a proto rychle uzavřela svou mysl a ukázala jen to co mohla.
Snažila se potlačit myšlenky na budoucnost, strach,který jí tížil a doufala, že se jí to povede.
Když tlak přestal tak se podívala naštvaně na Toma.
,,To si nemusel'' ,zatvářila se velice naštvaně.
Tom se jen uchechtl.
,,Musel ,abych viděl jakou náklonnost ke mě máš a také jak dokážeš ubránit své myšlenky. Musím říct , že si se ubránila skvěle. Jen málokomu se povede ubránit to nejhlavnější a pustit mě jen k takovým nedůležitým myšlenkám v momentě překvapení. Dobrá práce Grangerová '' , dořekl a dalo by se říct, že se usmál.
Dopil své mléko a poté se zvedl a zamířil k východu.
Před východem se však ještě zastavil a otočil se zpět na Hermionu, která ho do teď pozorovala.
,, Temný pán potřebuje svou temnou paní Grangerová ,takže zítra'' , poté odešel a nechal tak Hermionu sedět samotnou.Hermiona seděla ještě dlouhé minuty s pohledem upřeným na dveře, že kterých před dobrou chvilkou odešel budoucí bez nosáč a snažila se pobrat informace ,který ji právě dál.
Ona a temná paní? Jeho paní? On se musel normálně zbláznit .
Může jí to snad dělat ještě horší, než už to má? V hlavě ji běhaly takové myšlenky a sama už nevěděla co dělat.
Dopila své mléko a poté odešla taky.Po cestě do sklepení šla velice potichu a dávala pozor , aby nikoho nepotkala.
Najednou ji, ale někdo chytl zezadu.
Držel ji jednou rukou pusu a tou druhé tělo, aby se nemohla hýbat.
Odtáhl ji za roh, aby nemohli být viděni a Hermiona pochopila ,že to musí být chlapec.Když dorazili na bezpečné místo tak ji prudce otočil a ,kdyby ji tak pevně nedržel tak by spadla.
Okamžitě vykulila oči, když zjistila ,že ten co jí napadl a odtáhl, je Abraxas.
,, Co si o sobě myslíš? Že si sem nakračíš a hned budeš pravou rukou našeho pána? '' díval se jí přímo do tváře a dosti křičel.
Hermioně šly po tváři první slzy.
Neodpověděla na nic co říkal.
,, Ale možná si dobrá v posteli, víš co ? Zjistím si to sám!'' zakřičel.
Roztrhl ji košili a Hermiona která se nemohla bránit, jelikož ji držel pevně ruce jednou jeho rukou a tou druhou ji roztrhavál košili začala křičet.
,,Klidně si křič ty svině, hned jak si tady na tobě užiju, se tě zbavím'' začal se smát Abraxas.
Hermiona brečela a snažila se vymanit ruce z jeho sevření.
Najednou se ozvala rána a Abraxas odletěl daleko.
Tom , který na něho mířil hůlkou se podíval na Hermionu.
,,V pořádku?''
,,An-no '' zakoktala a vytáhla si svou hůlku.
Tom se podíval na Abraxase ještě víc naštvaně , a když k němu došel tak ho kopl do žeber.
,,Co si o sobě myslíš, ji napadat nebudeš a už vůbec ne se jí pokoušet znásilnit ty špíno! '' zakřičel a Abraxas vzlykl.
,,Omlouvám se můj pane'' , kryl si obličej rukama.
,, Nezajímá mě žádná tvoje omluva ty ubožáku! Crucio! '' šeptl a Abraxas se začal svíjet v bolesti.
Hermiona tomu jen přihlížela a pořád se zděšeně klepala, nijak ji ani nerozhodilo to co viděla a byla vděčná Tomovi , že se objevil.
Když kletba přestala se k němu Tom přiblížil a zašeptal.
,,Teď zmiz a jestli zjistím , že si se na ni jen podíval, tak to bude daleko horší a ty budeš prosit o avadu! '' otočil se na Hermionu a mezitím se Abraxas zvedl a rychle odešel pryč.
,,Vážně si v pořádku? '' podíval se na ni.
,,Ano a děkuju'' , sklopila zrak Hermiona.
,,Pojď jdem na kolej ať si lehneš.''
Odebrali se cestou na kolej a Hermioně to najednou došlo.
,,Jak jsi to udělal? Tahle kletba se tady nesmí používat.'' zastavila se a podívala se na Toma.
Tom se také zastavil a otočil se na ní.
,, Myslíš ,že neumím probourat tu bariéru? Ale jsem jediný na této škole.'' poté se dal znovu do kroku.
Hermiona ho následovala .Když si lehla do postele tak její spolubydlící byly už v postelích a spaly.
Hermiona usínala dlouho,ale nakonec se ponořila do hlubokého spánku.Děkuju všem za krásné ohlasy 😍❤️💚 hrozně si toho vážím 💚❤️ a doufám,že se kapitolka líbila ❤️💚
Vaše Pans 💚💚
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...