61. Mám hlad!

1.1K 59 6
                                    

A co s ní mám teď do prdele asi dělat?!" Zaklel Abraxas  a se značným odporem se podíval na mrtvé tělo své bývalé kamarádky.
,,Jistě! Hermionu zavřou, Tom je jen Salazar ví kde a na mě nikdo nemyslí! No samozřejmě! Jsem snad nějaká uklízečka?!"rozkřikoval se po celém domě a snažil se pohledem vyhýbat tělu, neboť je to prostě Malfoy a to znamená, že je hrozná citlivka.
Ne, že by to jen obrečel, ale je více, než pravděpodobné, že by i vyvrhl oběd. Však, ani nedokázal přebalit Luciuse, natož odklízet mrtvoly.
,,Ne nejste '' , ozvalo se za ním a on sebou lehce škubl.
,,Jdete s námi! ", oznámil starší z bystrozorů a jediným mávnutím hůlky ležel Abraxas svázaný. Mladší bystrozor mezitím přemístil Grishy tělo.
Bystrozor došel k Abraxasovi a protočil očima. V tu chvíli se ozvalo hlasité prásk a dům zůstal prázdný.

***

,,Tak kde to je?!" Zavrčela Walburga na Averyho, jelikož se přemístili už po několikáté a stále Toma ne a ne najít.
,,Nevim" ,odpovědĕl jí bez většího zájmu hnědovlásek a snažil se dál myslí spojit se svým nejlepším přítelem.
,,Ale já mám hlad!" Vrčela dál brunetka a uraženě si dupla.
Avery se na ní otočil a vytřeštil oči.
,,Ty máš teď myšlenky na jídlo?! To nemyslíš vážně Walburgo !"
,,Vĕř mi Avery, že to myslím vážně! Jsem těhotná a jestli nechceš, abych zakousla tebe tak mi sežeň jídlo! " zakřičela hystericky Wal a chudák Avery leknutím nadskočil.
,,No fajn!" Odpovědĕl smířeně a jediným prásk se objevili v jedné mudlovské ulici a vydali se směrem k restauraci.
,,Že já idiot nevzal raději Oriona ", zamadával si sám pro sebe.
,,Říkal si něco? '' podívala se na něho podezíravě.
,,Že tu skvěle vaří jsem říkal" , zalže a ukáže na jednu restauraci, kterou viděl poprvé v životĕ a následně do ní oba dva vstoupili.

***

,,Teto ,kdy plijde maminka a tatínek? " , zeptal se maličký Felix, který zrovna s Luciusem stavěli mudlovskou skládačku.
,,Určitĕ brzy " , pousmála se blondýnka, ale pravda je taková, že ona sama strach má.

Ahoj všem, omlouvám se , že nevyšla dříve kapitola, ale nešlo mi se přihlásit :/
Nicméně jsem zpět a nám chybí dvě kapitoly do konce ❤❤
Vaše Pansy ❤

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat