57.Hra začíná Tome!

1.4K 63 6
                                    

,,Meduso ty vážně nevíš s kým mluvil?"

,,Ne Tome jak jsem řekla, šla jsem pro zmrzlinu klukum a malej, ani neříkal, že by s někým mluvil."

,, Zatracená Grisha!"

,,Kdo?" zeptala se blondýnka svého kamaráda.

,, To je jedno, už půjdu, vyřiď Abraxasovi, ať se zamnou zastaví", poté bezeslova vyšel před Malfoy Manor a přemístil se do Londýna.


Z pohledu Oriona..

,,Wal?"

,,Ano drahý?" odpověděla brunetka, která už pomalu začala vypadat jako těhulka a došla za ním do salónu.

,, Víš dnes, když jsem šel po ulici tak se mi zdálo, že vidím Grishu Mclaggenovou, ale, když jsem se podíval znovu, byla pryč, vím, že je mrtvá, ale je to divné, vypadalo to, že mě sleduje".

,,Grisha říkáš jo? To se ti určitě zdálo lásko", začala ho ukliňovat, když viděla jeho vystrašený výraz.


Z pohledu Grishy..

,,Už musím jít, brzo se ti zase ozvu Wiglafe", poté se jen pousmála a vyšla před bar, odkud se ozvalo hlasité prásk a přemístila se do jedné ulice v Londýně, konkrétně před jeden dům.

Stoupla si před dům a dívala se nahoru do patra. V okně stála Hermiona  a tak Grisha zamávala s úsměvem. Spatřila vystrašený výraz Hermiony, která v ten moment celá ztuhla a odešla od okna s výkřikem.

Grisha se jen zasmála a stoupla si o kousek dál ke stromu a dala si na hlavu kápi, kterou měla přehozenou přes rameno a čekala.


****

To se mi muselo jen zdát! Opakovala si Hermiona, která si sedla na postel a po tváři ji začali téct slzy.

,,Musím se prospat, už mám halucinace!" vykřikla a vypila bezesný spánek, načež se ponořila do říše snů.

****

Tom se zrovna vracel domů, chtěl se projít a pročistit si hlavu, neboť musel přemýšlet co to má znamenat.

Došel ke dveřím a v tu chvíli si všiml ženy, jenž stála o kus dál a měla na sobě černý plášť. Něco mu však říkalo, že ho žena pozoruje.

Došel tedy k ní a opatrně se k ní naklonil a teď vážně litoval, že si nevzal hůlku, která leží doma na krbové římse.

Grisha si v tu chvíli stáhla kápi a chytla ho za rameno.

,,Hra začíná Tome!" , po těchto slovech se pod nimi ozvalo hlasité prásk a oba dva zmizeli.


Tak jsem napsala ještě jednu, ale další bude vážně až ve čtvrtek <3 :) snad se líbila kapitola :) 
Jaký pár máte nejraději tady v příběhu?

Popřípadě máte nějaké otázky na postavy? :) 

Klidně se ptejte :)

ráda na ně odpovím v Asku :)

Vaše Pans :)

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat