Bylo právě něco málo před třetí hodinou a hnědovlásek oblečený do zmijozelského hábitu šel rázným krokem po chodbě v sedmém patře.
Na konci chodby se zastavil a zavřel oči. Po pár vteřinách se místo zdi objevily veliké dveře.
Tom jimi vešel a rozhlédl se.Abraxas tam stále ještě nebyl a tak začal dost přemýšlet.
Dnes večer jde s Herminou na první oficiální rande a zároveň má v plánu udělat něco velikého.Musí to být perfektní. Stále si v hlavě snažil uspořádat vše na dnešní večer,ale z myšlenek ho vyrušilo zavrzání dveří.
,, Můj pane'' , řekl smutné blonďák a uklonil se.
,,Malfoyi'' , odpověděl znechuceně Tom.
,,Moc se vám omlouvám můj pane'' , díval se stále do země a bál se zvednout pohled.
,, To mě nezajímá, jsi drzý a nejsi poslušný můj příteli , ty víš co s tebou musím udělat ,aby jsi se ponaučil'' ,řekl v naprostém klidu.
Abraxas zvedl pohled ze země a podíval se očí Toma.
V tu stejnou chvíli kdy se jejich pohledy potkaly , Tom natáhl hůlku a vykřikl ,, Crucio!''Abraxas schytal veškerou bolest.
Tom do kletby dal neskutečnou sílu.
Přišlo mu to jako hodiny mučení.
Snažil se nekřičet,ale moc se mu to nedařilo.Tom po pár minutách přestal a přešel k blonďatému chlapci.
,, Tohle tě snad naučí '' , poté se ušklíbl a opustil komnatu nejvyšší potřeby.Abraxas ležel ještě dlouhé minuty na zemi a po tváři mu tekly slzy.
Bylo mu líto chování jeho pána.
On chtěl pouze Medusu, aby se oba přidali na temnou stranu. Pán zla by měl dalšího stoupence a Abraxas vedle sebe dívku , do které se tak neskutečně zamiloval.
Ano miloval Medusu i přesto, že tu dívku znal chvíli.
Teprve v této chvíli si uvědomil , že láska na první pohled existuje.
Ona je do něj zamilovaná už tak dlouho a jemu stačily dvě schůzky , aby se do ní zamiloval také.Po pár minutách se zvedl a pomalým šouravým tempem se odplazil na kolej.
***
Bylo něco málo po čtvrté hodině a v dívčích ložnicích zmijozelské koleje to vypadalo jako na přehlídce krásy.
,, Jak vypadám?'' zeptala se zvědavě Hermiona Wal, která seděla na posteli.
Hermiona stála před zrcadlem a prohlížela se.
Měla na sobě černé šaty nad kolena.
Vlasy měla sčesané do vysokého drdolu a měla lehký make-up , který zvýrazňovala rudá rtěnka.
,, Skvěle!'' ,usmála se Wal nad svým dílem.,, Kam myslíš, že tě vezme?'' zeptala se zvědavě Valerie.
,, Nevím máme sraz na astronomické věži , tak možná procházka po pozemkách'' , odpověděla brunetka, která si připravovala boty na nízkém podpatku.,, Co bych si bez vás počala '' ,usmála se Hermiona , která se naposledy prohlédla v zrcadle a poté se podívala na své kamarádky.
***
,, Takže máte dnes rande?'' zeptal se Avery ,který si prohlížel Toma , který přešlapoval po pokoji v obleku, který nosil jen na něco speciálního.
,, Aano'' ,zakoktal.
,, Ty jsi nervózní!'' prohlásil Avery ,když si všiml ,že jeho pán zakoktal.
A ano možná by to někomu přišlo divné, ale, když spolu sdíleli pokoj tak byli prostě jen kamarádi. Neměli nutkání ,aby si vykali , chtěli spolu nějak přežít. Když však byla schůze, nebo něco mimo pokoj , tak tykání nepřicházelo v úvahu.,, Možná trochu , chystám se něco udělat a mám z toho strach'' , potvrdil mu domněnku hnědovlásek.
,, O co jde?'' zeptal se zvědavě Avery.
,, Něco zkusím ano? '' zeptal se nakonec Tom po pár minutách ticha.
Avery jen přikývl a tak si Tom stoupl před něj.,, Znám tě krátce ,ale zároveň mi přijde ,že celý svůj život! Jsi pro mě spásou , něčím ,díky čemuž jsem začal milovat, slibuju, že tě budu milovat do konce života , uděláš pro mě tu neskutečnou laskavost a vezmeš si mě? '' ,poté si klekl a otevřel krabičku s prstenem.
Uslyšel zatleskání a proto stočil svůj pohled dozadu.
,, Tak vy jste to dali dohromady pánové? Že jste se nepochlubili , notak Avery nenechej Toma čekat na odpověď'' , propukl ve smích Orion , který právě přišel do pokoje v tom nejlepším.,, Idiote '' , zabručel Tom a vstal.
Orion se stále neskutečně smál.
,,Pardon ,nechtěl jsem rušit tak romantickou chvilku'' , řekl během toho co se musel posadit a smál se dál.Tom protočil oči a podíval se na Averyho.
Ten si dával všechno dohromady a poté vykřikl.
,,Už to mám u Merlina Ano!''
Orion jen vzhlédl a začal se smát ještě víc ,, tak vám tedy gratuluji'' , vykřikl během toho co se musel chytit za břicho , jelikož takhle se nenasmál už hodně dlouho.Oba dva ho spražili Avadou pohledem a poté se na sebe podívali.
,, Udělej to Tome, požádej ji, je pro tebe tou pravou!'' poplácal svého kamaráda po zádech.
,,Díky kamaráde'' pousmál se hnědovlásek.,,Tak moment'' , řekl najednou zklidněný Orion.
,,Ty budeš žádat o ruku Hermionu dnes?'' ,zeptal se udiveně.
Tom přikývl a pousmál se.,,To je paráda, moc ti to přeju Tome! Určitě řekne ano!'' , poté Toma obejmul ,aniž by Tom stihl říct,, žádné objímání!''
,, Už budu muset jít, držte mi palce pánové '' ,usmál se a poté vyrazil z pokoje směr na astronomickou věž.
Snad se vám kapitola líbila 💚💚 do Pátka dopisu kapitolu i tady i na Dramione příběhu a poté si dám týden pauzu, blíží se mi zkouškové období a mám spoustu učení , ale do pátku ještě vyjde kapitola 💚💚
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...