41. Ovce

1.8K 102 7
                                    

Bylo pondělí ráno a studenti se začali pomalu scházet ve velké síni.
Tom ,který usnul až nad ránem ,ale nerušeně spal, jako by byla sobota.

,, Vstávej!'' ,začal křičet Avery po celém pokoji a začal po Tomovi házet všechno co mu přišlo pod ruku.
,,Co je?!'' , křikl Tom a schoval si hlavu pod polštář.
,,Ale nic ,jen pondělí a za dvacet minut začínají zkoušky Ovce,jinak se vlastně nic neděje'', řekl naprosto klidným hlasem Avery.
,, Tak vidíš'' , řekl naštvaným hlasem hnědovlásek a dál klidně ležel.
,, Cože jsi to říkal?'' ,vyskočil najednou z postele a začal utíkat do umývárny.
,,To nestíháš ,pojď! '' ,křikl Avery a Tom se tak rychle vrátil a jen si vzal hůlku a pospíchal s Averym do společenské místnosti.
Po cestě si Tom čisticím kouzlem vyčistil svá ústa a pohledy studentů mu byly jedno.
,, Proč jste  mě u Salazara neprobudil dřív?! '' nadával během cesty hnědovlásek.
,, Promiň, mysleli jsme ,že budeš s Herminou , Abraxas je někde s tou svojí a Orionovi se ráno vrátila Wal od Munga tak ji vyzvedl u ředitele'' ,řekl naprosto klidně Avery a pokračoval dál.

Když dorazili do společenské místnosti tak se na ně otočili všechny pohledy ,tedy hlavně na Toma.
Tom okamžitě došel k Hermioně a usmál se.
,, Dobré ráno má temná paní'' .
,, Dobré ráno? Dobré ráno?! Tome Riddle! Jdeš pozdě a ještě v pyžamu! Kde jsi u merlina byl?! '' ,spustila brunetka a propalovala svého černokněžníka pohledem.

Teprve teď se Tom podíval na svůj úbor a uvědomil si ,že se nepřevlékl.
,, Ale hlavně ,že jsem tady včas'' ,pokusil se o úsměv.
To už do místnosti vešel profesor Dippet a ostatní profesoři, kteří měli pomoct při dozoru jako komise.

,, Krásné ráno studenti !'' ,promluvil a jediným pohybem hůlky , uspořádal všechny lavice tak ,aby každý student seděl sám.
,, Posaďte se'' ,řekl vážně a ukázal na prázdné lavice.
Studenti se okamžitě rozešli a Hermiona ještě rychle šeptla hnědovláskovi ,, hodně štěstí'', ten jen přikývl a šel si usednout.

Když všichni seděli tak profesor Dippet znovu mávl hůlkou a na každém stole se objevil Kalamář, brk a inkoust.
,, Na zkoušku máte čas přesně do 12:00, ani o minutu déle, kdo bude mít hotovo ,vezme veškeré pergameny a donese nám je sem a půjde si stoupnout do vedlejší místnosti, kde počká na vyhodnocení'' , domluvil svůj monolog a naposledy mávl hůlkou. Na všech stolech se objevili prázdné pergameny a jeden popsaný pergamen s otázkami.
,, Přeji vám hodně štěstí, dejte se do toho'' ,usmál se a vrátil se na své místo.

Všichni studenti se dali do psaní až na Abraxase, který se podíval na pergamen s otázkami a zbělal.
,, Pane Malfoyi? Vy čekáte na spásu Merlinovu? Proč nepíšete? '' ,zeptal se po chvíli profesor Brumbál, který seděl v komisi.
,, Já jen, musíme to zvládnout ? Já no ,nevěděl jsem ,že tam toho bude tolik '', začal kňourat Abraxas a jeho temný pán ,nad ním protočil oči.
,,Prostě pište co víte! '' ,křikl profesor Dippet a tak Abraxas sklopil hlavu k pergamenům a vypadalo to ,že se každou chvíli rozbrečí.

***

Bylo půl hodiny před dvanáctou hodinou dopolední a jako první odevzdala překvapivě Hermiona , která byla následovaná Averym.
Ještě ,aby ne, když se učili spolu.

Odevzdali a šli čekat vedle do místnosti.
Po pár minutách se připojili i ostatní.
,,Tak co ,jak se cítíš, že jsi to napsal? '' ,zeptala se hned brunetka ,když viděla,že dorazil Tom .
Ten se jen pousmál.
,, Budu doufat '' , poté se v jeho úžasném tmavě zeleném pyžamu se světle zelenou paprikou posadil ke stolu a společně s Hermionou, Averym ,Orionem, Valerií, Melanií, Walburgou a Abraxasem čekali na výsledky.

***

Uběhla hodina a dveře se otevřely.
Vešla dovnitř celá komise , včetně ředitele školy.
,, Milí studenti a studentky, děkuji vám všem za sedm let na této škole, pro někoho to mohla být zajímavá zkušenost, pro někoho jen vzdělání, někteří jste tu poznali kamarády, někteří nové lásky, ale musím uznat, že všichni jste odvedli velký kus práce.
Tímto bych vám chtěl popřát hodně štěstí do života a do budoucnosti.
Ať se vám daří a vy si budujete skvělou pracovní i životní kariéru.
Zkoušky OVCE jste složili ,i když někteří to měli jen tak tak" ,okem zabloudil k Abraxasovi, který se začervenal a chytil svou blondýnku pevně za ruku.
,, Každopádně zkoušky OVCE jste složili všichni ,Gratuluji! " , Dokončil svůj dlouhý monolog profesor Dippet a přes celou místnost se ozval radostný křik.

Děkuji všem, kteří  s námi žijete náš příběh ❤️ doufám, že se kapitola líbila ❤️ jsme v polovině ❤️💚 mějte nádherný víkend 💚❤️ konečně mi skončili všechny zkoušky a dnešním dnem mi začali prázdniny, takže jsem jen vase ❤️💚 Děkuji moc za 5K přečtení!! Hrozně si toho vážím 💚❤️vaše Pans

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat