Smrtijedská schůze, která se konala v sobotu i v neděli dopadla dobře.
Hermiona je nechala trénovat kletby a ukončila je ve stejnou dobu jako Tom.
V pondělí se sešli jen proto, aby jim Herm oznámila zrušení úterní schůzky a pak s nimi vyzkoušela kletbu Imperio ,která se nakonec povedla jen Averymu.Je to tady. Den D.
Je úterý ráno a Mia sedí na hodině studia mudlů a absolutně se nesoustředí.
Dodnes nepochopila význam Tomova dopisu a měla vážně strach.
Nehledě na to , že má sebou vzít Abraxase.Celé dopoledne ji ubýhalo až moc rychle a odpolední výuka zrovna tak.
Po škole si zašla hodit dlouhou sprchu ,ve které zůstala přes třicet minut.
Když poté vylezla ven tak si na sebe oblékla černou sukni, bílou košili a černý dlouhý hábit.
Vlasy si dala do culíku a vyšla do společenky.,,Herm můžu s tebou mluvit prosím? ''
Promluvila Melánie, která se tam objevila jen Merlin ví jak.
,,Ano Mel , samozřejmě'', usmála se a posadila se.
,, S kým jdeš na večírek?'' podívala se jí do očí a Herm sebou lehce škubla.
,, Jdu s Tomem'' , řekla nakonec rychle a pohled stočila do země.
Mel sebou málem práskla o zem.
,, Hermiono dávej si pozor, není tak úžasný jak si o něm myslíš", poplácala ji přátelsky po zádech.
,, Já vím,neboj a '' , zastavila se uprostřed věty,jelikož do místnosti vešel Abraxas.
,,Jdeme''? Zeptal se bez zájmu.
,, Jistě,Mel dořešíme to později,tak zatím'' , poté se zvedla a odcházela s Malfoyem do lesa.Oba dva šli podezřele pomalu a oba měli strach.
Když došli na kraj lesa tak se oba dva nadechli a vstoupili.
,, Má drahá, jste tu na čas'' ozvalo se a oba dva poznali Tomův hlas.
Vyšel až k nim a Malfoy se začal okamžitě klanět.
,, Můj pane!''
,,Nech těch šaškáren!'' zakřičel Tom a oba je chytil za ruku.
Najednou se ozvalo hlasité prásk .
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...