,,Wal ti posílá nějakou knihu, prý už budeš vědět'' ,vzpomněla si brunetka a vytáhla z tašky větší knihu a nechápavě se na Toma podívala.
,, Děkuji, neboj vše ti vysvětlím dnes na schůzi'', odpověděl Tom a knihu si od ní rychle vzal.Prošli společně sedmým patrem a zastavili se na konci chodby.
Tom zavřel oči a po chvilce se před nimi objevili mohutné dveře.Vešli dovnitř a zjistili, že jsou všichni přítomní.
Hermiona si stoupla k ostatním stoupencům do kruhu a Tom si stoupl doprostřed.,, Vítám vás moji drazí, rád bych vás uvítal na dnešní mimořádné schůzi. Jak jistě víte, tak schůze dlouho nebyla, nebylo to ,proto, že máte před zkouškama a já dbal na vaše vzdělání, to je mi upřímně u salazarovo boty , ale jde o to, že školní rok za chvíli končí a tím i studium na této škole.
Než se však rozprchnete , rád bych se domluvil na tom, jak se budeme scházet. Je rozumné ,že každý se rozprchnete všude možně po světě, ale musíme se tedy rozhodnout. Chci ,aby jste mi přinesl každý zítra přesně v tuto dobu nějakou kresbu , něco ,co by se dalo dát jako tetování'' , dokončil svůj dlouhý prolog.Všichni členové včetně Hermiony se na něj podívali s otevřenou pusou.
Nikdo nechápal nic.
,, Můj pane?'' ,vykročil z kruhu Avery.
,, Ano?'' podíval se na něj Tom a ruce si skřížil na hrudi.
,, To se budeme společně tetovat?''
,, Ano'' , řekl a propaloval hnědovlásek Averyho pohledem.
,, Jako na památku? '' ,nedalo mu a zeptal se nakonec.
,, Na památku si můžeš vysloužit Crucio, jestli tak prahneš po památce '' ,ušklíbl se Tom a Avery se celý napl.
,, Zařaď se!'' křikl hnědovlásek a tak se Avery vydal rychle zpět do kruhu.,,Jak jsem řekl,zítra přinesete návrhy a teprve pak vám vše vysvětlím.
Teď se vás ujme Hermiona a procvičíte si souboje'' , prohlásil a odešel do zadní části komnaty, kde se posadil a otevřel knihu od Wal.Hermiona mezitím nechala vytvořit dvojice a začala s trénováním soubojů.
Myšlenkami,ale byla úplně jinde.
Přemýšlela o tom ,proč se chce Tom nechat tetovat,to si snad chce vytvořit památku, jak zmínil Avery? Najednou ji ti došlo - znamení zla.
,, Pokračujte ,za chvíli vás zkontroluji'' , řekla ke všem dvojicím a poté se odebrala dozadu k Tomovi.,,Měla by jsi je hlídat'' řekl velice klidným hlasem, aniž by se otočil, když k němu Hermiona přišla.
,, Oni to tu minutu, nebo dvě beze mě zvládnou. Navíc , chtěla jsem s tebou něco probrat'' ,řekla brunetka ,během toho co si sedla.
,, Poslouchám''.
,, Vím, že chceš udělat znamení zla a - '' , zůstala přerušená uprostřed věty, neboť to Tomovi právě došlo.
,, U Salazara Hermiono! Proč mi to nedošlo hned, však ty jsi z budoucnosti, pusť mě do hlavy'', prohlásil a aniž by počkal, tak se vplížil své snoubence na maraton myšlenek.Hermiona po pár minutách co Tom konečně opustil její hlavu se na něho podívala Avadou pohledem ,ale nic neřekla.
,, No co? '' zeptal se nechápavě Tom.
,, Ale nic, našel si vše potřebné?''
,, Ano a myslím, že ten had s tou lebkou není vůbec špatný nápad''.
,, Dobře ,pořádně si to promysli a já jdu ukončit schůzi.'' ,poté se zvedla a odešla k ostatním smrtijedům.,, To stačí'' ,řekla a všichni okamžitě na vteřinu přestali.
Stoupli si opět do kruhu bez jediného slova.
,, Dnes schůzi končím a sejdeme se zítra ve stejný čas'' ,poté se usmála a odešla zpět k hnědovláskovi.Smrtijedi odešli všichni během pár minut a tak se v komnatě nacházel jen již zmiňovaný pár.
,, Co budeme dělat teď?'' zeptala se zvědavě brunetka a přítulila se v křesle blíže k Tomovi.
Ten okamžitě zaklapl knihu a podíval se na svou brunetku.
,, Nějaký nápad bych měl'' ,zašeptal jí do ucha.Snad se kapitola líbila a snad se nezlobíte ,že jsem to utla právě teď 😊❤️💚 mějte krásnou neděli ,vaše Pans
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfiction!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...