3. Moudrý klobouk

3.3K 148 13
                                    

Loďky dorazily na břeh a Hermiona se s ostatními prváky zvedla a odcházela směrem k hradu.

Před vchodem do Bradavic na ně čekal muž ve fialovém hábitu.
Byl to Albus Brumbál, ale o dost mladší.
Hermiona se pousmála.
Tak moc ráda profesora viděla.

,, Vážení studenti, dovoluji si vás uvítat ve škole čar a kouzel v Bradavicích. Nejprve půjdeme do velké síně a Moudrý klobouk vás zařadí do školní koleje.
V této koleji zůstane po zbytek studia.
Jmenují se Havraspár, Mrzimor, Zmijozel a Nebelvír'' , dořekl a mrkl směrem k Hermioně.
Ta na sucho polkla , jako by něco profesor tušil.

Vyšli společně všichni do velké síně a Hermiona i ostatní prváci se rozhlíželi.
Hermioně to přišlo jako věčnost,kdy šla takhle poprvé.

Dorazili před učitelský stůl a Hermiona se teprve teď pozorně koukla po studentech.
Tedy konkrétněji po zmijozelských studentech.
Hned si povšimla Valerie a Melanie tak se na ně vděčné usmála a podívala se dál.
Obličej ji zůstal viset na hnědovlasém klukovi,který téměř jako jediný nezkoumal nové studenty a místo toho seděl jako přikovaný a četl si v nějaké knize.
Nevěděla kdo to byl,ale neuvědomila si ,že na něho kouká už vhodnou chvíli.
Kluk vycítil něčí pohled a obrátil pohled na ní.
Věnoval ji krátký pohled, ze kterého se nedalo nic vyčíst a poté se vrátil zpět ke své knize.
Hermiona se tedy otočila zpět k učitelskému stolu.

,,Až vyvolám vaše jméno tak předstoupíte sem a já vám dám na hlavu moudrý klobouk'' , Brumbál dohovořil a otevřel pergamen se jmény.
,,Alecta Carrowová'' ,dívka vyšla a hned co se moudrý klobouk dotkl jejích vlasů vykřikl.
,,Zmijozel! '' dívka s úsměvem vyskočila a utíkala k hadům.
Brumbál četl další jména a pak, když byli všichni prváci rozřazení zvolal.
,,Hermiona Grangerová'', Hermiona nejisté vyšla a nechala si na sebe posadit moudrý klobouk.
,, Ty sem nepatříš dítě, nevím co tu děláš,ale ty ještě nemáš být,ne tady ,ne tady v té době. Kam tě tedy poslat, si jasný Nebelvír,ale v hlavě vidím, že toužíš po něčem jiném.
To je velice těžké dítě budoucnosti ,vážně velice těžké''.
,, Prosím ať je to Zmijozel,prosím'' říkala si potichu Mia.
,,Tak v tom případě ať je to tedy Zmijozel!'' , klobouk zakřičel přes celou síň a Hermioně spadl kámen ze srdce.
Rozeběhla se k hadům a sedla si vedle Valerie.
Dříve zmiňovaný hnědovlasý kluk se znovu nakrátko podíval a dál si ji už nevšímal.
,,Gratuluji k tý nejlepší koleji na škole'' , usmála se Mel.
,, Vy holky kdo to je? '' zeptala se Hermiona a poukázala na toho kluka.
Holky se zasmály.
,,Hermiono to je Tom. Je to primus'' , šeptla Valerie.
Hermiona znovu polkla.
,,Takže tohle je budoucí Voldemort.
To bude dlouhý rok '' , povzdechla si a pustila se do jídla , které se právě objevilo na stolech.

Doufám ,že se kapitola líbila, a že jste spokojeni s koleji 💚💚🌵🐍
Zítra nová kapitola 🐍🌵💚
Vaše Pans

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat