Dnešní ráno vstala Hermiona poměrně brzo.
Byla celá nesvá z dnešní schůzky, kterou povede ona.
Ví to ostatní smrtijedi vůbec? Budou mě respektovat? Co s nima mám probírat?
Tyhle otázky běhaly Hermioně hlavou už dvě hodiny.Když se včera vrátila na kolej , tak si ji hned stopla Wal , která věděla ,že se schází s Tomem, ale ona sama ,byla pro pána zla zbytečná ,takže se nemohla připojit.
Hned jak k ní dorazila se jí vyptávala ,jestli se Toma ptala a jestli půjdou na večírek spolu.
Herm jen přikývla ,ale zároveň hned vyvrátila fakt, že ona nikoho nezvala a , že Tom jí to nabídl sám.Teď ráno ,když vlastně skoro celou noc nespala, neboť si dělala starosti ohledně té schůze ,mohla konečně také začít přemýšlet nad tím, jak naložit s jejím plánem změnit Toma , aniž by ji to zabilo.
Byla sobota a tudíž měla celý den volný.Vyšla z pokoje a vydala se do společenky, kam si chtěla sednout a v klidu si číst, aby přišla na jiné myšlenky.
Ale její oči zaměřily jediného živého tvora ,který tam seděl na pohovce.
Abraxase.
,, Grangerová?'' řekl hned co se otočil a zahlédl ji.
,,Co chceš Malfoyi? '' vyštěkla na něj a docela ji iritovala jedna věc.
Vážně musí pořád bojovat s rodinou Malfoyů? A je úplně jedno , který je rok.
Mezitím došla až dolů a usedla naproti blonďákovi.
,, Vlastně se chci omluvit za to mé chování, bylo to netaktní a byl jsem hruban,takže omlouvám se Grangerová'' , řekl a sklopil pohled do země.
Hermionu to trochu zmátlo, neboť čekala vše ,ale tohle ne.
,,Omluvu přijímám'' , řekla nakonec a poté otevřela knihu.
Abraxas si ji dlouze prohlížel a poté vytáhl z kapsy kus pergamenu.
,,Tohle ti tady nechal Tom ,než odcestoval'' ,podal ji papír a nepřestal ji sledovat.
,,Neboj nečetl jsem to'' , dodal rychle ,neboť si uvědomil, že na něj podezíravě kouká.
Hermiona si vzkaz vzala a začala číst.
Musela si vzkaz přečíst hned několikrát, neboť nemohla pochopit jediné, proč.Grangerová,zapomněl jsem ti říct kam jedu.
Jedu si vyřídit nějaké pohledávky , které se týkají nás obou.
Tento vzkaz ti předá Abraxas , ale dopis je upraven tak ,že jeho obsah , můžeš číst jen ty.
Potřebuji ,aby jsi domluvila, aby byl Abraxas v úterý v temném lese v době kdy probíhají schůzky a ty jsi tam byla s ním.
V úterý dostaneš svůj první veliký úkol, ale můžu ti už teď slíbit jedno. Jestli se rozhodneš ho splnit ,místo toho ,aby jsi porušila slib a zemřela ,tak spolu budem bok po boku do konce dnů. Jak jsem řekl v kuchyni každý muž potřebuje svou temnou paní.
Buď opatrná a věřím ,že mě nezklameš.
TomHermiona nakonec vzkaz vzala a pomoci hůlky spálila.
Abraxas na ni nechápavě koukal a ona si ho prohlížela.
Tak moc jí připomínal Draca.
O to víc ho nesnášela.
,, Abraxasi v úterý půjdeme na akci, ještě tě zkontaktuji ,počítej s tím", následně se otočila a odešla zpět do pokoje.
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfikce!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...