34. Vynechaný trénink

2.1K 107 6
                                    

Hermiona se na něho dívala s otevřenou pusou. Toto nečekala.
Úplně ztratila slova.
,, Takže?'' řekl trochu nervózně Tom ,jelikož uběhlo několik minut a Hermiona se stala nevyjádřila.
,, U Merlina Ano, Ano! Ano! Vezmu si tě Tome! '' vykřikla brunetka a skočila po něm , načež si ho přitáhla do velikého objetí.

Tom ji chytil za bradu a políbil ji.
,,Tolik tě miluju Grangerová!''
,, A já miluji tebe! '' přitáhla si ho zpět do polibku.

Přibližně po hodině přišla do pokoje lékouzelnice a začala kontrolovat Hermionin stav.
,, Myslím slečno, že vám lektvary pomohly, můžete jít domů, ale pro dnešek se prosím šetřete ano?'', usmála se do papírů ,které právě vypisovala.

,, Vážně ji nic není? Nemůže se to projevit někdy později? Bude žít? '' ,začal se okamžitě vyptávat Tom , který držel Miu za ruku a ustrašeně koukal na lékouzelnici.

,, Ano pane Riddle, vaše přítelkyně bu- '' ,byla zastavena uprostřed věty.
,,Snoubenka'' ,ukázal Tom na Mii ruku a hrdě se usmál, poté ji dal pokyn rukou ať pokračuje.
Lékouzelnice protočila očima a pokračovala.
,, Ano jak jsem řekla pane Riddle vaše Snoubenka, může jít domů ,je zdravá a nic se jí neprojeví'' poté zaklapla desky s papíry a odešla.

,,To jsem rád, pojď pomůžu ti'' ,otočil se hned k Hermioně hnědovlásek a nastavil ji ruku.
Hermiona už to nevydržela a začala se smát.
,, Je tady snad něco k smíchu? '' podíval se na ni uraženě.
,, Ne drahý, jen tě chci vidět u porodu ,když vyvádíš takhle už teď'' ,dořekla a začala se smát ještě víc.

Tom se podíval do neznáma a začal přemýšlet.
Ona s ním chce dítě, vážně mu teď řekla ,že s ním chce dítě.
Ona chce ,abych šel k porodu. U merlina to nemůžu, však no ,budu tam jak hysterka , znám se.

,, Jsi při vědomí? '' ,zamávala mu Mia před očima rukou.
,, Promiň nějak jsem se zamyslel'' ,usmál se a líbl ji na čelo.

,,Tak jdeme ? '' ,usmála se brunetka a vyrazila směrem ke dveřím.
Tom vyrazil okamžitě za ní.

Po chvilce už stáli před nemocnicí připraveni se přemístit.
,,Chytni se mě '' ,nastavil ji ruku a hned poté co se ho brunetka chytila se za nimi ozvalo hlasité prásk a oni opustili pozemky Nemocnice.

***

,, Grisho nechceš se uklidnit? " ,Ozvalo se v nebelvírské společenské věži , poté co se naše Nebelvírská aktivistka procházela sem a tam už dobrých pár minut.

,, Můžu aspoň vědět co se tak hrozného stalo?'' zeptala se Minerva po chvilce, když se její kamarádka neměla k odpovědi.

Grisha k ní vzhlédla a naštvaně si odfrkla.
,, Tom dnes není na hradě, vynechal do konce i trénink na Famfrpále. Něco se muselo stát, určitě mu něco udělala, Tom přeci nikdy Famfrpál navynechal'' , řekla rozlobeně.

,, Jdu čekat k velké síni jdeš semnou?'' , řekla po chvilce.
,, Mám snad na výběr?'' ,povzdechla si Minnie a vydala se s Grishou pryč z kolejního prostoru.

***
Hermiona šla ruku v ruce se svým snoubencem pomalu do hradu a celou cestu mlčeli.
Nebylo to však takové to trapné ticho, ba naopak ,bylo to ticho ,kde si oba dva užívali jeden toho druhého.

Hermiona nikdy nebyla šťastnější, než právě teď.
Nikdy by ji nenapadlo, že se někdy zasnoubí a ještě ke všemu s největším černokněžníkem.

Tom na tom byl podobně.
Nikdy si nemyslel ,že by dokázal milovat ,ale pak se tady objevila Hermiona a jeho srdce dalo výpověď.

A když mu teď řekla ano, na jeho žádost o ruku, stal se tím nejšťastnějším.

Kráčeli pomalu a úžasně naladěni.
To však netušili ,že hned jak vejdou do hradu se oboum nálada rychle pokazí.

***

Grisha seděla na schodech před velkou síni společně s Minervou.
Bylo už dávno po večerce a tak se neustále rozhlíželi jestli někdo nejde.

V tom se však otevřeli dveře a přímo k nim šli Hermiona s Tomem.

,, U merlina díky! '' zakřičela Grisha a začala utíkat směrem k hnědovláskovi.
Pořádně ho obejmula , načež Hermiona pohotově vytáhla svou hůlku a jediným mávnutím Grishu odstrčila pryč.

,, Co si mu udělala?'' ,začala křičet Nebelvírka.
,, Co prosím?'' zakřičela tentokrát Mia.
,, Slyšíš , co si mu udělala ,kde byl? Je celý v pořádku? '' ptala se Nebelvírka se strachem v očích.

,,Jsem v pořádku , a když dovolíš , byli jsme na večeři a jestli tě to zajímá ,zasnoubili jsme se'' ,vložil se do toho Tom a ušklíbl se,poté ukázal Hermioninu ruku ,na které byl prsten.

Grisha se zastavila v pohybu a podívala se na její ruku ,poté si sjela pohledem oba dva a nakonec se zmohla říct.
,, Co prosím?!''

Jak myslíte, že bude Grisha reagovat?
A co myslíte ,že Wal s Orionem, zvládnou takhle v mladém věku dítě?
Doufám ,že se kapitola líbila a ještě jednou se omlouvám ,za trocha neaktivity :( mám zkoušky ve škole a nějak to vše nestíhám :(
Vaše Pans 💚

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat