44. Bradavice

1.6K 86 7
                                    

Uběhly dva dny a Tom byl právě připraven k přemístění do Prasinek, aby zažádal o místo učitele proti černé magii v Bradavicích.
V hlavě měl už pár dní několik nápadů na budoucnost a místo učitele by mu hodně pomohlo.

Tom vyšel před dům do deštivého Londýna a hlasitým prásk se přemístil do Prasinek odkud se vydal rovnou do Bradavického hradu.

Z pohledu Toma...

Jsem lehce nervózní, ale, ani nevím proč. Mám to místo jisté, lepšího čaroděje než jsem já není a ředitel si tím je více než jistý.

Došel jsem před obrovského orla, nebo co to vlastně je, což není pro mě důležité a řekl jsem heslo, které mi ředitel napsal v dopise s danou schůzkou.

,, Spravedlnost" , vyplivl jsem z úst a socha se otočila a já vyšel po točitých schodech nahoru.
Opatrně jsem zaklepal na dveře a čekal.
,,Vstupte!'' , ozvalo se zevnitř a tak jsem tiše vešel.
,,Pane řediteli?'' ,pokusil jsem se o úsměv a nahodil svůj jev džentlmena.
,,Aa pan Riddle, čekal jsem vás, posaďte se prosím'', odpověděl až skoro arogantně a ukázal na místo naproti němu.

Usedl jsem na místo a podíval se na něj zcela vážným pohledem.
,, Pane řediteli chtěl jsem vás o něco poprosit'' , začal jsem a spojil jsem si ruce.
,, Poslouchám" ,odpověděl profesor Dippet.
,, Rád bych zažádal o místo učitele proti černé magii" ,dostal jsem ze sebe a podíval se Dippetovi hluboce do očí.
Ten se na mě chvíli díval a nakonec se začal smát.
,,Jste příliš mladý Tome, nemohu vás přijmout" , odpověděl v návalu smíchu.
,,Ale já jsem skvělý čaroděj"! Křikl jsem na něj a postavil se.
,, To jste, o tom nemám pochyb, ale jste mladý na pozici profesora obrany proti černé magii Tome, zkuste to za pár let, až nasbíráte více zkušeností" , dokončil svůj dlouhý monolog Dippetovi a já jsem se zamračil.

Krev ve mě teď neskutečně vařila, jak si vůbec může dovolit odmítnout mě  potomka Salazara Zmijozela, toho bude ještě mrzet.
,, Takže mě nepřijmete? '' ,zeptal jsem se s úšklebkem na rtech.
,, Ne Tome, nepřijmu vás, na svém rozhodnutí si trvám", odpověděl chladně a začal se věnovat svému papírování.

,, Dobře vážený pane řediteli, tak teď vám něco řeknu já! Jelikož jste odmítl mě , potomka Salazara Zmijozela, tak  právě teď proklínám místo učitele obrany proti černé magii! Žádný profesor, který na tento post nastoupí, zde nebude déle než jeden rok! To vám garantuji, že to tak bude!" , Poté jsem se zvedl a odešel pryč a hlasitě jsem zabouchl dveře, aniž bych řekl nějaký rozloučení.
Zamířil jsem rovnou do komnaty nejvyšší potřeby.
Když jsem vešel dovnitř tak jsem zavřel oči a představil si jedinou věc.

Předemnou se objevila černá truhla.
Došel jsem opatrně k ní a otevřel ji.
Byl tam! Diadém Roweny z Havraspáru.
Ten, který jsem hledal celý šestý i sedmý ročník všude po světě a on se ukrýval přímo na hradě.
Další viteál je připravený.
Teď jen najít přívěsek Salazara Zmijozela, který moje bláznivá matka prodala tak levně k Borginovi a..-
Právě mě napadla bláznivá myšlenka, že to kde by mohl přívěsek být, by mohlo být právě v Borginových spisech.

Rychle jsem vzal Diadém a utíkal zpět si Prasinek a přemístil jsem se na obrtlou ulici.

Doufám, že se kapitola líbila , vaše Pans 💚💚

Nechť to láska zastaví /TomioneKde žijí příběhy. Začni objevovat